آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۸۸ ثبت شده است


امام علی(ع) خطاب به حاکم اهواز: «هنگامی که نامه مرا خواندی ابن هرمه را بر کنار کن و آبرویش را بریز! مبادا در مجازات او غفلت کنی که نزد خدا خوار می شوی و من به زشت ترین صورت تورا برکنار می کنم.»(او مسئول حکومتی بود که دچار فساد مالی شد) دعائم الاسلام ج۲

انتخاب احمدی نژاد پیشرفت در راهی است که او پایه گذارش بود یعنی مقابله با اشرافیگریها مقابله با فاصله طبقاتی ها ی شدید مقابله با فساد اقتصادی و فریاد زدن دردی که مدت هاست در گلوی مردم خفه اش کرده اند انتخاب احمدی نژاد یعنی نگذاریم دل رهبرمان را همچون ۸سال دوران اصلاحات خون کنند بیایید چشمانمان را خوب باز کنیم و درست ببینیم و درست تشخیص دهیم بیایید فریاد بزنیم انتخاب موسوی و کروبی ها یعنی بازگشت به روند دزد سالاری و خیلی چیزهای دیگر!! بیایید سخنان آقارا خوب بشنویم. بیایید باور کنیم از بین کاندیدها کسی نمی تواند اینچنین برای ما در دنیا افتخار بیافریند نمی تواند اینگونه در برابر ظلم در حق مردم و خوردن بیت المال بایستد! بیایید درست انتخاب کنیم و انتخاب درست و اصلح دکتر احمدی نژاد است و بس.

علی رضا
۱۶ خرداد ۸۸ ، ۰۹:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۲ نظر
هاشمی رفسنجانی در مقدمه کتاب امید و دلواپسی: من هنوز هم تلخی آن دوران را در ذائقه آیت الله خامنه ای که گاهی بروز دارد را احساس می کنم!!
علی رضا
۱۳ خرداد ۸۸ ، ۲۲:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ نظر

شنیده ای که رنگ سبز مد شده است؟ و حتی چادر یا بهتر بگویم شنل سبز!! شنیده ای که تهمت دروغگویی به دکتر احمدی نژاد می زنند که گفته است بسیاری از طرح ها در دوران ما شروع شد و به پایان رسید؟ زیرا این طرح ها را طرح های دوران سید محمد خاتمی می دانند!!! شنیده ای که لبخند یک کودک را با تمام این سیاسی بازی ها نمی توان عوض کرد؟ و دیده ای چقدر زیاد بود این لبخندها در این ۴سالی که فرزند دلبند آیت الله هاشمی رفسنجانی آن را دوران ننگین ونکبت بار می خواند؟ و هنوزکارهای ۸سال دولت اصلاحات از حافظه تاریخ حذف نشده است که چطور جریان دولت در گیر سیاسی بازی ها بود و تشنج سیاسی در جامعه موج می زد!! شنیده ای که رسیدگی به فرزندان شهدا رسیدگی به خواص است و همه حق یکسان دارند؟ شنیده ای که آبروی ما را دکتر احمدی نژاد در دنیا برده است و می خواهند با پیشنهاد مذاکره با آمریکا آبروی ریخته را جمع کنند؟ شنیده ای که برای رسیدن به قدرت به ما انگ بی عزتی می زنند و می خواهند عزت مارا احیا کنند؟ دیده ای حتما باید یک دختر و یک پسر پرچم ایران رابه دوش برادرمیر حسین موسوی بیاندازند؟ دیده ای خواهر رهنورد را که ازکنار برادر موسوی جم نمی خورد؟... و نمی دانم چرا هر چه بیشتر می بینم و می شنوم بیشتر به یاد این سخن می افتم که :

رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود         رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

نه به آن تندی وجود ۴-۳ گروه گشت ارشاد نه به این خستگی که ۱ گروه گشت ارشاد را هم مزاحم آسایش و آزادی مردم می دانند!! نه به آن تندی حمله به اسرائیل برای یاری فلسطین و لبنان نه به این خستگی مخالفت با کمک به فلسطین و لبنان! نه به تندی کفش پاره خانم رهنورد در زمان نخست وزیری مهندس موسوی نه به این خرج های گزاف تبلیغاتی و...

همه ی ما می بینیم و می شنویم و... اما خوب می دانم ملت شریف ایران حق راخوب تشخیص می دهند.

 

علی رضا
۱۰ خرداد ۸۸ ، ۱۴:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۵ نظر