آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است


 موضوع تولیدات فرهنگی و ممیزی آنها یکی از مطالب بحث برانگیز همیشگی در رسانه ها و بین اهالی فرهنگ و هنر بوده است، طرفین دعوا همیشه با جدیت در برابر هم قرار می گرفتند به نقد دیدگاه های هم در مورد لزوم یا عدم لزوم ممیزی و نحوه آن می پرداختند.

علی رضا
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

خاطرم نیست که از کی به تو عاشق شده‌ام
به تو عاشق شده فارغ ز علایق شده‌ام

علی رضا
۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بچه تر که بودم روزهایی که بی خودی بی حال بودم و کلافه بودم زیاد نبود، همین که مامان اجازه میداد به کوچه بروم و با بچه ها گل کوچکی بازی کنم حالم حداقل تا آخر آن روز خوب بود؛ اگر بابا هم 500 تومان بهم می داد که نور علی نور، با افتخار سر بالا می گرفتم که پول در جیب دارم، به مغازه می رفتم و دست در جیبم می کردم و پول پفک رفیقم را هم حساب می کردم هر چه از بچگی‌م کمتر شد، روزهای بی حالی و کلافگی هم بیشتر شد!

علی رضا
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

دیروز سالروز تولد دکتر احمدی نژاد heart بود؛ احمدی نژادی ها قرار بود جشنی بگیرند؛ بعضی انتقاد داشتند که این کارها درست نیست و بی معنا است و .... اما به نظرم کار خوبی بود در روزهایی که همه تلاش می کنند حامی احمدی نژاد و یا حتی فحاش نبودن به او را نوعی عار و پلشتی جلوه دهند این کارها، شکستن جو سنگین و ناجوانمردانه است به قول مهدی شیخ ، شکستن مارپیچ سکوت است.

اما بعد...

علی رضا
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر