آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

صبر

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ
حضرت آیت الله مجتهدی (اعلی الله مقامه الشریف)نقل می فرمودند:«شخصی به منزل آیت الله العظمی   احمد خوانساری رفته و به ایشان جسارت کرد و لحظاتی به فحش و ناسزا ادامه داد تا اینکه موقع اذان رسیده آیت الله العظمی خوانساری فرمودند: ببخشید آقا، وقت  نماز است اجازه می فرماییدبه نماز بروم؟ آن شخص با دیدن این همه صبر و گذشت و اخلاق اسلامی پشیمان شد و از ایشان عذر خواهی کرد.»

قال الرسول(ص):«والذی نفسی بیده ما جمع شی افضل من حلم الی علم»

۸۷/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۱۶)

عزیزم غلط املایی داری اصلاحش کن . زین پس بجای واژه ناصحیح موقه بنویس موقأ
۱۴ مهر ۸۷ ، ۱۱:۴۵ چادر خاکی
سلام اقا شیخ علی.
انشالله که خوب هستید.
به اون سایتی که گفتید سر زدم.
جدا برای خودمون متاسفم.
اینقدر حالم گرفته شد که اصلا نتونستم مطالبشونو بخونم
یعنی اینفقدر ناراحت بودم هر چی میخوندم متوجه نمیشدم.
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که اونورا به من سر میزنید.
التماس دعا.
یا علی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:خواهش می کنم،ان شا’الله همیشه موفق باشین
راستی جریان آیت الله بهاء الدینی(رض) و آقا رو شنیدی
قبلا نوار کاستش رو داشتم نمیدونم چی شد
اگر فایلش رو داری خبرم کن
پاسخ:
شیخ علی سلطان:آره شنیدم همون که محافظ آقا تعریف می کنه دیگه.سی دی شو دارم بعداَ برات می فرستمش
۱۴ مهر ۸۷ ، ۱۸:۴۶ محمد آل حبیب
ما با هم برادریم !...
سلام
مطلب مفیدی بود "اخلاق لیبرال"
در این مورد تخصص ندارم ولی تفاوت ژرف اخلاق در ادیان و در مشرب لیبرالیسم رو می فهمم.
از بابت این این موعظه هم ممنون. همه ما نیاز به تذکر داریم.
راستی! دوست داری با چه نامی لینکتون کنم؟ (راستش "شیخ علی سلطان" به نظرم اندکی غیر جدی میاد. با محتوای وب شما نمی خونه!)
پاسخ:
شیخ علی سلطان:دیگه چی کارش کنم شیخ علی سلطانم دیگه،شمام با هر اسمی دوست داری ما رو لینک کن ممنونتم!
درود بر شیخ علی
حاجی علی الحساب یک امضاء بده تا قبل از نمایش فیلمتون
ان شاء الله که موفق باشید
مطمئنم خود شهدا کمک می کنن
یا علی
۱۵ مهر ۸۷ ، ۱۰:۰۹ مبارز(یک بچّه مسلمان)
چیه به ما نمیاد....
با دکرت می خواهیم بسازیم...
بجایی که دعا کنی برامون
تازه با چندتا زا بازیگرا هم صحبت کردم...البته روی پول هنوز صحبتی نشده...
عرض به ضحضورا اسمشون...
آوینی...همت(البته توی شهرضا اما مشکلی نیست)...چمران...ننه علی..و....
۱۵ مهر ۸۷ ، ۱۲:۱۴ مبارز(یک بچّه مسلمان)
آقا من توی بلاگفا از گذاشتن نظر زیاد محروم شدم
جوابتو دادم
پاسخ:
نه بابا عکس واقعیه نمیبینی شمارشم گذاشته!!!
از اطلاع رسانیت ممنون
اون صحبت محافظ آقا رو اگر تونستی آپلود کن
راستی من هم نمیتونستم نظر بفرستم
۱۵ مهر ۸۷ ، ۲۲:۵۸ مرتضی احمدی(خاکریز)
سلام
با مطالب زیر به روزم
۱۰۰ میلیون کم بود یا اصلا نبود؟(مجلس به هر نماینده ۱۰۰ میلیون تومان پ‍ول داده است )
آقای خاتمی برای تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شروع بکار می کند
از جعل مدرک وزیر کشور تا جعل بازرس رئیس جمهور
آقای روحانی بر شما بسی جای ننگ است که اینگونه بهانه در دست دشمنان اسلام می دهید.
سلام به همه رفقا
طبق آمار ما ( البته شیخ علی می دونه آمار های ما از کجا می یاد )
برای هر یکی از دوستان در بلاگفا یک فضای مشخصی تعیین شده که به همون اندازه می تونن نظر بدن
یعنی شخص من با اسم بشیر یک تعدادی می تونم نظر بدم اگه بیشتر بشه آلارم می ده
امکان نظر برای شما وجود ندارد !!
شما کافیه تو اسمتون یک مقدار تغییر بدید مثل من تو این نظر بعد نظرتون ثبت می شه امکان هم براتون ایجاد می شه کسی هم نمی تونه حرفی بزنه !!
البته این خبر هنوز به تایید نهایی تیم همکاران ما نرسیده
و در مقام راست آزمایی هستش
نظراتتون ایجاد کننده پست ان شاء الله
یا علی
فکر کنم دستگاه اطلاعاتی ما خالی بندی کرده چون من اسم رو هم که تغییر دادم بازم گفت امکان درج نظر برای شما وجود ندارد
ما رو باش که می خواستیم کلی به مردم حال بدیم اومدن زدن تو برجکمون
ببینم با اسم خودم شاید ثبت شد
نه مثل این که حقیقتا " خالی بندی بوده
من برم که حکم اخراجشون رو بدم دستشون
۱۶ مهر ۸۷ ، ۱۰:۱۰ روشنفکرنمای فریب خورده
http://nejatbahrami.blogfa.com/
بپا اینو....
http://komon.blogfa.com/
و این
نگاه کن....بعد نگو...این فلانه...ما سر سفره ی هر طایفه ای قبلا نشستیم.
پاسخ:
یخ علی سلطان:بابا همه طرفه!!!!!!!!!!!!!!!!
گویند سنگ لعل شود درمقام صبر اری شود لیک بخون جگر شود راستی من اول منظور شما رو از اتمام مدارا بد فهمیدم اما حالا خوب میفهمم ما هم مدارا رو گذاشتیم کنار سیاست چشم در مقابل چشم در پیش گرفتیم
پاسخ:
شیخ علی سلطان:خدا رو شکر که سو تفاهم بعد از مدتهابرطرف شد!!!
بقول مبارز جان :حاشا که بچه بسیجی میدانو خالی کنه
سلام امیدوارم این حکایتا اثرگذار باشه .گذشت یه نعمت بزرگه که خدا به هرکسی نمیده التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">