آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

التماس دعا!

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۸۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ
با کمال تاسف خبر دار شدیم که پیر مراد این وبلاگ الشیخ علی سلطان(ادام الله بلاگاته الشریف) به بیماری سختی دچار شده و سرما خورده اند و مشغول أکل آموکسی سیلین میباشند،لهذا از تمام امت شهید پرور و شهید نپرور در خواست می گردد دستان گدایی خود را بالا آورده برای آن عزیز دعا بفرمایند!

بدیهی است ایشان بعد از خوب شدن کمال سپاسگذاری را خواهند داشت.

الله یشفیه!!

۸۷/۰۷/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۲۸)

اللهم اشف کل مریض
ان شا’ الله زودتر خوب شین!
پاسخ:
دعا سر نماز یادتون نره ها!!!
خدا تمام مرضای اسلامو شفابده
۱۶ مهر ۸۷ ، ۱۶:۵۱ چادر خاکی
سلام اقای شیخ علی.
انشاالله خدا شفا بده.
((یا من اسمه دواء و ذکره شفا))
ممنون که سر میزنید به ما.
التماس دعا.
یا علی
۱۶ مهر ۸۷ ، ۲۲:۲۵ حسین/فانوس
یکی در د و یکی درمان پسنده
یکی وصل و یکی هجران پسنده
بعضیا هم از درد و دوا و وصل و هجران
پسندند آنچه را جانان پسنده

شما چی می پسندی شیخ؟
پاسخ:
شیخ علی سلطان: من همه را کنترات با هم پسندم!!!
۱۷ مهر ۸۷ ، ۰۸:۵۱ روشنفکرنمای فریب خورده
usb عالی مقبول درگاه پورت اینور....
راستی با یه چیزی بروزم که اگر بفهمی با لنگه کفش می افتی دنبالم..
رابطه چی
گفتم که استاد همیشه از نشست های دانشجویی استقبال میکنن

البته اگر منظورت رابطه با اشباح خبیث و .. است که خیلی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:آدرسی چیزی داری بگو بریم سراغش!
مگه تو کار جن گیری هم هستی
۱۷ مهر ۸۷ ، ۱۶:۱۴ روشنفکرنمای فریب خورده
جوابت رسید...کامل شرح دادم.
ولی بطور خلاصه احمدی نژاد با پول دادنش داره مصرفگرایی رو بجای تولید ترویج می کنه و بجای شعار کوچک کردن دولت...دولت دم و دستگاهش چند برابر شده...
لازم نیست بره از جایی مدل برداری کنه و از فلان ایدئولوژی پیروی کنه.
اول بره پایه ی اقتصاد که بوجود اومدن تولید هست رو برپا بکنه...بعد بره سراغ هدایتش...اگر از پس این ایستگاه اول بر بیاد و تولید رو عمومی کنه بقیه ی کارا پیشکش...اصلا خود مردم می تونند فساد اقتصادی رو ریشه کن کنند.جواب کامل رو تو وبلاگم بهت دادم که آدم اگر عاقل باشه باید چیکار کنه...این رو دکتر لیلاز هم شبکه 4 گفت و هم مصاحبه هایی که با امید فر و موسی غنی نژاد کردند هست.
اقتباس از نظام های اقتصادی و کار ریشه ای پیشکش.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:وای عزیزم!تو که عکس مظاهری رو تو پستت گذاشتی نمیدونی چرا رفت؟ اختلافش سر همین موضوع بود دیگه نمیخواست اینو قبول کنه ما هم سر در نیاوردیم اصلاَ تو چه جور خلق اللهی هستی، یک کلمه میگی 200 تا حرف مختلف ازش در میاد باید واس حرفات یه واحد محکم و متشابه ایجاد کنن!
۱۸ مهر ۸۷ ، ۰۹:۲۲ روشنفکرنمای فریب خورده
یه واحد بزارم.کیلوگرم بر سانتی متر جیوه...خوبه...!؟؟!
آخه پسرم شما چن تا قرائت از حرف من می تونی بکنی...!!!؟؟؟
پاسخ:
محکم و متاشبهم واحد درسیه نه اندازه گیری!!!!!!!!!!!!
۱۸ مهر ۸۷ ، ۱۰:۳۰ روشنفکرنمای فریب خورده
عزیزم نظرم عوض نشد...می گم امام علی فرصت نکرد.
طی 4.5 سال چه کسی می تونه همه چیز رو درست کنه...
این که عقلانی هست...یعنی وضعیت که به چشم بهم زدن درست نمیشه...
پس این دلیل رد حضرت علی نمیشه...شما هم حرف تو دهن ملت نگذارید لطفا...
این وسط من موندم شما از کجای اون متن تغییر موضع دیدی...
در ضمن ولایت فقیه اولی با ولایت فقیه دومی زمین تا آسمون فرق داره...بنده گفتم باید طرف معصوم باشه و مو لای درز فرمان هایش نره...بعد شما میگی من نظرم رو عوض کردم؟؟؟؟اونی که عوض شده رو بگو ببینم؟
وبلاگت دچار سرازیری شده....کیفیت سابق نداره...
بیا...وبلاگ یعنی این...
http://komon.blogfa.com
پاسخ:
راستی کمونیست شدنتم مبارک باشه!!!
تو هم خوب جواب میدی ها انصافا این جوابیه اخرو خوب اومدی من نمی خوام توهین کنم اما موضع ایشون مشخص نیست
پاسخ:
شیخ علی سلطان: ان شا الله با ظهور موفور السرور حضرت حجت(عج) مواضع این آقا رضای ما هم مشخص میشه!!!!
جناب شیخ سلام.از این که سر زدید ممنونم.از این که سر زدم احتمالا ممنونی!خوشحال می شم بیشتر ممنون بشیم!با مطلب"حال عدالت خوب نیست"به روزم ودر خدمت رفقای معظم.
راستی به لیست دوستان بزرگوارت نگاه می کردم بعضی خیلی خیلی بزرگوارند!حالا واقعا دوستاتند یا خالی بندیه؟
پاسخ:
شیخ علی سلطان:ما که دوستشون داریم اونا رو نمیدونم!
۱۸ مهر ۸۷ ، ۱۴:۳۴ روشنفکرنمای فریب خورده
برو بابا من بعد اینکه از نهضت کشیدم بیرون جایی نرفتم.
بشم لیبرال...نهضت آزادی خودشون لیبرال هستند.
نه داداش این توهمات خودتونه...من بعد از خروجم که دلیلش رو دیدی به گروهی وارد نشدم داداش من....حالا هی بگو...یه دفعه دیدی باز هم اون لینکه رو گذاشتما!
بابا گفتن یه نظر حلاله شما تا 15 تا رو هم حلالش کردی؟!!!
... مخلصیم ...
پاسخ:
شیخ علی سلطان:نه دیگه هر کی فقط یه نظر انداخته با هم دیگه میشن 15تا!!!!
۱۸ مهر ۸۷ ، ۱۶:۴۱ فدایی ولایت
سلام..
از نوشته هات لذت وافری بردم و به خود از وجود چنین افکار روشنی بالیدم ...چون خود من بیشتر در وبلاگهای ارزشی می گردم و از زحمات کشیده شده دیگران فیض می برم و کمتراهل نوشتن در وبم هستم..

یا مهدی ادرکنا.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:نظر لطفتونه،ممنونم!
۱۸ مهر ۸۷ ، ۱۹:۲۵ ژاماسپ از آمل
دوست اسلامگرای افراطی من.

هر وقت خواستی هوایی عوض کنی و بخندی . به کفش ولایت فقیه سری بزن و عکس سید علی آقا رو در کنارت بذار و تا صبح بخند.



به امید رهایی ایران عزیز.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:زرشششششششششششششک!!!!!!!
سلام
اصلا من شانس ندارم.
دوست مشترکمون آقا بشیر از سخنوری و معلومات شما گفتند، خواستم برای پست جدیدم خبرتون کنم تا از نظرتون استفاده کنیم ولی ...
امیدوارم به حق ،حق زودتر لباس عافیت به تن کنید
مراقب خودتون باشید و خودتونو به پست من برسونید و ما رو بی نصیب نذلرید.

شرمنده به غیر این برای عیادت نداشتم.
در پناه حق
شرمنده ها ولی دهن ما رو سرویس کردی بی ادبیه.
از شما بعیده
پاسخ:
شیخ علی سلطان:سیروس نه سرویس!!!!!
آخیییییی حیوونکی احمدی نژاد
دلت میاد ازش انتقاد کنی
بسم الله..امیدوارم وقتی به خاکریز سر زدید در شرف سلامتی بوده باشید!
قالبو کمی بهترش کردم..تا چه قبول افتد!
پاسخ:
فقط برای من او دعا کنید!
خدائیش شماها خیلی بامزه وجالبین سه دوست وفادار(مبارز/شیخ علی/دکتر چوپان)ادم یادسه تفنگدار میفته ...............................مومن در هیچ چارچوبی نمی گنجد
سلام شیخ عزیز
و باز هم ممون از اطلاع رسانیت

چند روزی نبودم و متوجه نشدم کدام پست طرف مد نظرت بود
ولی به نظر من تمام ماطلبش نشان دهنده راهش هست

اوینی بار که با وبلاگ مزبور آشنا شدیم ابراهیم همت گفت این ضد انقلابه و من گفتم ممکنه و ممکن هم هست که نه و در این صورت دو حالت داره یکی اینکه قصد جلب توجه داره تا بعد تاثیرش رو مخاطب بگذاره و دوم اینکه طرف کلا از مرحله پرته و بدون قصد و قرض، مرض میریزه
پس برای مشخص شدن به همراه چندتا از دوستان تقاضای اصلاح کردیم و تا مدتی تغریبا اصلاح شده بود ولی چند وقتیه که دوباره ... و من هم ارتباطم رو باهاش قطع کردم
ولله اعلم

التماس دعا برادر
یا علی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:آره منم اول فکر میکردم ازون طرفدارای خفن انقلابه اما....
۲۰ مهر ۸۷ ، ۱۰:۴۷ مبارز(یک بچّه مسلمان)
آقای حاتمی کیا دوران روایت فتح و آوینی ها هنوز تمام نشده!!!
به دیروزم
سلام شیخ!با مطلب"در پی افشاگری های اخیر صورت گرفت:تشکیل ستاد دریافت کمک های مردمی برای مجلس!!"به روزم.بخوانید و حالشو ببرید وما را دعا کنید .
پاسخ:
شیخ علی سلطان:خوندم و حالشو بردم،خدا زیادت کنه!!!
۰۶ آبان ۸۷ ، ۲۳:۲۵ مهدی خزاعی
سلام لو طی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:سلام مشتی رزمی!!
علی که اسم داداش بود و شیخ هم خودتون
حالا کی مریض شده بالاخره؟
خودتون یا داداش؟
شاید هم تیمتون مریضه
!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">