آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

ریا

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۷، ۰۸:۳۰ ق.ظ

حضرت آیت الله مجتهدی(رفع الله درجاته) نقل می فرمودند:

روزی حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر شوشتری(ره) از جایی عبور می کردند که یکی از این لاتها و داشها به طرف ایشان آمد،اطرافیان شیخ جلوی او را گرفتند ولی شیخ فرمود:گذارید بیاید ببینم چه می گوید؟آن شخص جلو رفت و به شیخ گفت : حاج شیخ ما همین که هستیم هستیم(یعنی این ظاهر و باطن ماست آیا) تو هم همین طور که هستی هستی؟شیخ با شنیدن این جمله زار زار گریه کرد.

قدیم در بعضی مغازه ها تابلویی بود که عکس یک شیخ روحانی و یک زن را در آن تابلو کشیده بودند و ان روحانی محاسن و عمامه و نعلینی خیلی مرتب داشت و این شعر هم پایین آن نوشته شده بود:

گفتا شیخی فاحشه را:مستی!        هر روز به دست دیگری هستی

گفتا:شیخا،چنانکه گویی هستم      آیا تو چنان که مینمایی هستی؟

قال الرسول(صلی الله علیه و آله و سلم):مازاد خشوع الجسد علی ما فی القلب فهو عندنا نفاق

رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:آنچه از خشوع بر آنچه در دل است بیشتر باشد آن در نزد ما نفاق است.

۸۷/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۳۴)

۲۲ مهر ۸۷ ، ۱۰:۰۹ مبارز(یک بچّه مسلمان)
ما شاهر و باطنمون یکی نیست...
عمرنشان خواهرم رو به تو شیخ بدهم...مگه از سر راه اوردمش...
به دیروزم!
پاسخ:
نا مرد تو از رفاقت هیچی نمیفهمی!!!!!!!!
۲۲ مهر ۸۷ ، ۱۰:۱۰ مبارز(یک بچّه مسلمان)
شاهر-باطن
اشتباه لپی بود
شیخ عزیز خدا خیرت بده
حاج آقا مجتهدی(رض) این مطالب رو ذیل این حدیث میفرمودند که
کسی که ظاهرش از باطنش بهتر است ملعون است
کسی که ظاهر و باطن یکی است مومن است
و کسی که باطنش از ظاهرش بهتر است ولی(دوست خدا) است
پاسخ:
نازنین بود.....
۲۲ مهر ۸۷ ، ۱۰:۲۲ مبارز(یک بچّه مسلمان)
بیبن من خودم هم نفهمدیم...
خدا چی می خورد.................غم بندگانش را می خورد...
چه می پوشد...................گناهان بندگانش را...می پوشاند....
افتاد الان
شما بچّه خاورانی ها هم کفر آدم را در میارید...
یک بار باید جک بگوییم....یک ساعت هم توضیحش را بدهیم
پاسخ:
موضع نگیر.......
مگه انسانی که ظاهر و باطنش یکی باشه هم وجود داره؟؟؟
در اون صورت دیگه جایی برای ترس از مرگ باقی نمی مونه.
چون ترس از مرگ ترس از آشکار شدن زشتی های ماست.
در پناه حق
سال پیش سال مرگ علما بود من که خودم به شخصه خیلی ترسیده بودم چون اینا ذخیره خدا روی زمینن یه دوستی میگفت:ظهور نزدیکه خود اقا میخواد بیاد ................................انشائ الله...........................اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ مهر ۸۷ ، ۱۴:۱۴ مصطفی نمازیان
بنام خدا. شکست افراطیون در به آشوب کشاندن برنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگا ه شیراز
کاش به یه جایی برسیم که حداقل به اون چیزایی که می دونیم و میگیم خوبه بتونیم عمل کنیم ان شاألله
پاسخ:
یا علی
به روزم جناب
۲۶ مهر ۸۷ ، ۱۴:۴۶ روشنفکرنمای فریب خورده
داشی سلام...راستش یادم رفت ازتون خداحافظی کنم...متن خداحافظیم و دلیلش اونجا هست...یا علی...وبلاگم متنش هست
پاسخ:
موفق باشی
۲۷ مهر ۸۷ ، ۱۵:۱۵ روشنفکرنمای فریب خورده
حتما دوست ذوب شده ی من...
اگر اومدم تیتر جدید خواهم زد......بازگشت فریب خورده (قسمت دوم)
پاسخ:
منتظرت میمونم،دوست مغفولم!!!!
۲۷ مهر ۸۷ ، ۲۱:۲۸ محمد آل حبیب
ما نفهمیدیم این شیده کیه !
اخه من از نیروهای امنیت اطلاعاتم شمارو بجا نمیارم برادر محترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیخ علی عزیز مثل اینکه شما روهم به دردسر انداخته ام درسته که من وب سایت ندارم اما فک کنم .....................................اخه من هر جا نظر میدم نظر دهنده های بعدی راجع به بنده بحث میکنن فقط وبلاگ شما نیستا نمیدونم شاید بخاطر بعض حرفهای تند وتیزه چیکارکنیم دیگه ؟مثل رئیس جمهورمون رک وبی پرده صحبت میکنم البته اشکالی هم نداره من به دوستان حق میدم تا جائی که توهین نشه به هیچکدوم ومن الله توفیق
پاسخ:
شیخ علی سلطان:استعینوا بالصبر.....
نه دوست دارم بدونم تو نظر ندی میمیری شیده جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه منم میخوام بدونم اگه تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی عالم جان
دختر اینقد پررو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من میخوام بدونم پسر اینقد خاله زنک به تو چه مرتیکه شیده یا هر دختر دیگه ای نظر میده عوض اینکه به دخترای مردم گیر بدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!که کار اکثر پسرای ایرونی شده نظرتوبده فضول خاله زنکخوشم اومد خوب زد تو دهنت
اگه دنبال دونستن چیزای مفیدتری رفته بودین شاید... به یه جایی رسیده بودین!
من بی کار نیستم کارم ایجاب می کنه به این وبلاگا سر بزنم وقتیم پرروگی این دخترو دیدم دلم براش سوخت دلم خواست بهش بگم هیچ چیز ارزش شنیدن حرفایی که می شنوی رو نداره. آخه کی گیر داد؟ توهم زدی عزیزم من فقط یه سوال پرسیدم همین! شماها آماده این تا یکی بهتون یه چیز میگه بهش گیر بدین از بی کاریتون دیگه! کلاس من خیلی بالاتر از این حرفاست که با شماها هم کلام بشم. اما شماها مراقب خانومیت خودتون باشین.
همین که تو به یه جایی رسیدی کافیه مشخصم هست که رسیدی کارت ایجاب میکنه مزاحم بشی ؟ تو هم پرویی هم..............................با یاسمن موافقم به امثال شماها تو ادبیات ما خاله زنک میگن بعدشم میخوام بدونم به توچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه اینجا وبلاگ توئه کار تو شنیع وزشته دیدی که بجز من یه دختر دیگه ایم در برابر کارت موضع گرفت منم تورو ادم حساب نمیکنم از امثال تو زیاد دیدم ادمای بیکار ومزاحم ادمهای حرف درارر سطح پائین که مثل جوونهای چاله میدون حرف میزنن اره کارت ایجاب میکنه با دخترای مردم دهن به دهن بشی نصیحتت میکنم دست بردار چون ممکنه تو اینترنتم گشت ارشاد گذاشته باشن
از کی تاحالا فحاشی شده سوال شایدم حرف یومیه وادبیات شما اینطوریه که اینقد با نزاکت با خانوما حرف بزنین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمردیمو ادم با فرهنگم دیدیم عجب .............................................حتما شغل جدید ادمهای کلاس بالا ............................
به به اقای کلاس بالا چرا نگفتی شیده جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هخوب من میگم ایشون از اون کلاس بالائی هایی هستن که تو ماشین مدل بالا میشنن وبرای ناموس مردم تو خیابونابوق میزنناما از اونجائی که پلیس اعلام کرده برای مزاحمان خیابانی دوربین مخفی گذاشته کار امثال عالم کساد شده وبنابراین این هدف شومشونو تو اینترنت دنبال میکنن /عوضی کثافت فک کردی ما هالوئیم دلت سوخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلت برای خواهر مادر خودت بسوزه زدی به کاهدون بهتره میرفتی به وبلاگای س..........................................یا چت روم نه اینکه ...................................اشغال بی غیرت
عالم اینجا ستاد امر به معروف ونهی از منکر نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به تو هم هیچ ربطی نداره ................................ادب یکی با خواهر خودتم اینجوری صحبت میکرد همین برخوردو میکردی شرم اوره برو ببین چی به اون دختر گفتی ؟سوال میمری سواله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فضولی بیجا کردی جوابتو دادن این دخترا نه هر دختر دیگه ای امتحان کن اتفاقا من خیلی خوشم اومد دوره تحجر به پایان رسیدهکارتو زشت بود پدرشی برادرشی شوهرشی میخوام بدونم چیکاره حسنی ببین کار تو همین چیزی که یاسمن گفت به ذهن متباتر میکنه حالا هرچقدم بگی نیتم خیر بوده که من بعید میدونم برو خودتو سیاه کن دیگه ما مردا هم دیگه رو نشناسیم واسه لای جرز خوبیم یه نصیحت:لعنت بر دهانی که بیموقع باز شود بعدشم بابا باکلاس .........................بابا فرهنگ ...........................بابا جنتلمن به دخترای مردم کاری نداشته باش
سینا جان شما خون خودتو کثیف نکن یه بلایی سر اون بچه ی طفل معصوم میاد!
شما خودت به دخترای مردم چیکار داری شدی برادرشون از حقوقشون دفاع کنی؟ بابا با غیرت! چندتا از دخترای کوچه ی مام برادر ندارن بیا در حقشون برادری کن جمشون کن!
در ضمن یه چیز دیگه عالم خوب ببین :اگه ایندفعه به شیده یا هر دختر دیگه ای گیربدی با من طرفی تو اینترنت اگه امثال تو پیدا میشن امثال من با غیرت پیدا میشن دختر ایرونی ناموس ایران محسوب میشه پس حواستو جمع کن من مثل خودت یه پسرم نذار فحشو بکشم به جونت واز ریز تا درشت بارت کنم من نمیذارم تو ابروی مردای ایرونی رو ببری رب وروبتو میارم جلوی چشمت اینجا ستاد نیست میفهمی که چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چی هستم این قدر شعور داشتم که فحاشی نکنم!
براتون متاسفم !
این جارو ستاد می کنم ببینم چی می شه با غیرت!
اینجارو با چاله میدون اشتباه گرفتی عزیزم!
آرامش خودتو حفظ کن.
فحاشی نکردی ادم دروغگو کم حافظه هم میشه کی بود به دختر مردم گفت میمیری کی بود گفت به دختر مردم پروو تو نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا خوبه نظرات جلوی روته اون ادم به تو توهینی کرده بود چاله میدونم خاص ادم تو وامثال تو که با مردم اینجوری حرف میزنن خاک تو سرت که ابروی هر چی مرد ایرانی بردی لیاقتت همینه که برگردن بهت بگن بی ناموس بیشتر از اینم بهت نمی یاد کلاتو بنداز بالا
سینای عزیز خودتونو ناراحت نکنین عالم دیوونه است بر دیوانه هم حرجی نیست اینو میتونین راحت از حرفاش بفهمین .................................................عالم جان حالتونخرابه امار احوال روزانه وقرصهای مصرفی تونو بدین تا فکری به حالتون بکنم مالیخولیا هم بددردیه
عالم فک کنم شما اینجارو با چاله میدون اشتباه گرفتیاز نظر تو زن باید بشینه خونه جورابهای بوگندوتو بشوره برات بچه بزادبرات متاسفم عالم برو درس بخون ادم شو وگرنه با این مغز گوساله ای جهان سومی هیچ جا جائی نداری البته بعید میدونم ادما تورو بین خودشون راه بدن
سلام
خسته نباشید
" خاتمی اینجا، خاتمی اونجا، خاتمی هیچ جا" (طنز تصویری) تازه ترین مطلب وبلاگ حامی
استادمون حرف قشنگی می زد ایشون می گفتند وقتی درباره ی بعضی رذیله ها می خوایم حرف بزنیم فک می کنیم ما کاملا مبری هستیم ازشون نفاق یکی از اوناست .خودش فقط به دادمون برسه.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:ان شاالله
نظرایه بالا رو که میخونم ارتباطشو با پست شما نمی فهمم!!!!!
شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی / هر لحظه به دام دگری پابستی
گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می نمایی هستی؟
شما واقعا بی سوادید؟ واسه همینه که طرفدار احمدی نژاد و کردان شدید دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">