آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

بازتاب های اعلام نامزدی شیخ قبیله اصلاحات!

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ
نشریات

اعتماد ملی:کروبزارسیف:بله!!

اعتماد:آمدی چیزم به قربانت...!

کیهان:پیوندتان مبارک!

کارگزاران:مدارا تا آخرین نفس!

سرمایه:بازگشت سنت حسنه از این دست به اون جیب!!

پول:تغییر واحد پول ملی،هر ۵۰ هزار تومان یک کروبی!!

شخصیتها

اکبر.ه:۳۰ سال با هم مدارا کردیم!

بهزاد نبوی:کروبی جانم! کشمیری باهات کار داره!!

فاطمه کروبی:...(به علت جلوگیری از بد آموزی از نقل عبارات معذوریم!!)

رحیم مشایی:من صدای سرود فرشتگان را در مجلس نامزدیتان می شنوم که می خوانند:بادا بادا...!!!

کردان:من بی تقصیرم...آتمسفز اینترنشنال جامعه ولد پلیتیک امروزین بسیار منتفع گردیده است!

سلحشور:این پری چهره کجا بود تا نقش یوسف را بازی کند؟؟

شهرام.ج:نبده به این مناسبت مبلغ ناچیزی به این زوج جوان اهدا می نمایم تا از این دست گرفته و از آن دست بدهند!!(البته بعد از انتخابات!) در ضمن منم مسروقم نه سارق!

خاتمی(۱):بیایید جوانها را باور کنیم!(فقط برای رای آوردن!!) کروبی می تواند!!!

خاتمی(۲):....منم با اجازه عمو اکبرم،بله!!!

شیخ مهدی دانشمند:زنده باد....

وبگرد ها:

بشیر رضاپور:با روضه بی ناموسی به روزم!!

شیده:این ....که میره دنبال پیرزنای مردم موس موس میکنه.....!!!

شیرین:با نکاتی در باب دوران شیرین نامزدی به روزم!!

رضا فریب خورده:نه احمدی نژاد،نه عبدالله نوری،نه....برای تحقق جامعه مدنی فقط به کروبی رای می دهم!!!

آقازاده:با رعایت شرط عدالت اشکال ندارد!!

مبارز:کلیپ مراسم نامزدی کروبی موجود می باشد!!!

شیخ علی سلطان:این نامزد که میگن چیه؟!!!!!!

...........................................................................

بعدالتحریر:این واکنشها همچنان ادامه دارد،ِشیخ سلطان نیوز  از شنیدن واکنشهای شما نیز استقبال می کند!

۸۷/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۳۵)

چه عجب البته خیلی وقت بود بنده سر نمی زدم چون ظاهرا ما نظر بدیم پشت بندش یه سناریوی چند ساله است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ای بابا
ای بابا نقل قولم که میکنین منکه وبلاگ ندارم
پاسخ:
شیخ علی سطلان:من گفتم وبگرد نه وب نویس!!!!
واقعا یه نظر حلال
هر چند غیبت گناه کبیرست ولی . . . .
خدا از دهنتون بشنوه
در پناه حق باشی
۰۵ آبان ۸۷ ، ۲۲:۳۱ مبارز(یک بچّه مسلمان)
خیلی ضایع هستی؟
کلاً اول این بگیر
بعد این مدل نوشتن تکراری شد...
من که برای ...کلیپ می گذارم...بذارم برم!!! دمت گرم...
۰۶ آبان ۸۷ ، ۰۱:۴۱ روشنفکرنمای فریب خورده
اولا که داییت به کروبی رای میده قازکلنگ...
دوما ادب داشته باش...آمدی چیزم به قربانت چیه...خجالت...خجالت...
سوما ... کروبی از طرف یونسکو جایزه ی برتر آنتی پوپو رو دریافت کرده...
چهارما......راستی تغییرات رو حال کردی....قالب یعنی این.

راستی شنیدی محمود رفته بوده رشت تمام زنای شالی کار با داس دستشون رو...
پاسخ:
بعدم چرا از هر چیزی بدترینشو برداشت میکنی؟؟؟چیز این همه معنی خوب داره!!!!
این سید هم داستانی شده ها
سلام.جالب بود حضرت شیخ!
با مطلب"عبور کنید یا نه ما حقیقت داریم!"به روزم.
راستی لحظاتی دیگر عازم مشهد مقدسم.دوستان جمیعا التماس دعا.من هم به یاد همه هستم اساسی.برین حالشو ببرین.....
پاسخ:
شیخ علی سلطان:جدی جدی خیلی خفن التماس دعا دارم!
سلام . ممنون از اینکه پا به وبلاگ بنده حقیر نهادی . جالب بود .
فکر کنم توی طنز سیاسی خوب استعدادی داری ؟!
در پناه حق موفق باشی . یا علی .
پاسخ:
شیخ علی سلطان:نه اینجوریام نیست،لطف شماست!
سلام،از نظر لطفتون نسبت به خاکریز ممنون...
پاسخ:
شیخ علی سلطان:جدی گفتم،لطف و....نبود!
قلم طنز سیاسیتون که معرکست.البته آخراش یه کم
آقای کروبی اگه اینبارم نامزد شه که خیلی خودشو ضایع کرده!!!!!!!!
پاسخ:
شیخ علی سلطان:از اولش بود...!
۰۶ آبان ۸۷ ، ۱۸:۵۳ فدایی ولایت
سلام شیخ ...
بابا تو دیگه کی هستی..
این مطلب تا چند دقیقه خنده را بر لبانم نشاند و خستگی کار از تنم رفت...

با نام شیخ علی سلطان لینک شدی...

راستی نرفتی خواستگاری..!!!
پاسخ:
بابا زیر دیپلم حرف بزن،خواستگاری یعنی چی؟واضح بگو!!!!!!
وچون به آنان (منافقان)گفته شود در روی زمین فسا نکنید میگویند ما اصلاح طلبیم امابدانید آنان خود مفسدند ولی تعقل نمیکنند(بقره11و12)
پاسخ:
شیخ علی سلطان:اولئک الذین اشتروا الضلالة بالهدی.....
۰۶ آبان ۸۷ ، ۱۹:۱۶ فرشاد نوائی
شیخ علی دست طلا دمت گرم.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:چاکر فرشاد تپل خودم!
۰۶ آبان ۸۷ ، ۲۳:۲۱ مبارز(یک بچّه مسلمان)
یادمه دست طلا و این چیزا رو برای دزدا بکار می بردند
۰۷ آبان ۸۷ ، ۱۰:۲۱ روشنفکرنمای فریب خورده
بابا ما که دیگه چند دور ولایت رو ترکونده بودیم رفته بود...
حالا بعدا جریانش رو برات تو وبلاگ می نویسم که بعد 2-3 ساعت مباحثه با یه آخوند 40 ساله...فرداش نتونستم وارد سایت بشم.با توضیح و عکس مفصل دارمش.
باورت میشه...اینباری که تو می خوای در این مورد پست بزنی...
بار 12 ام هست که در بیرون دنیای وب و فضای واقعی و یا درون وب در مورد ولایت فقیه بحث می کنم...بحث حسابی ها...زیر 1 ساعت مداوم نبودند هیچ کدوم.
خسته شدم تقریبا...اینقدر کتاب مخالف و موافق خوندمممم.
یه رفیق ارزشی در دنیای واقعی گیر ما شد بعد از اون...هر وقت ما رو میبینه...
یه سی دی سخنرانی ازغدی و مصباح در همین مورد به ما میده...الان هم دارم...یه dvd تصویری با یه سی دی صوتی.ولی ما رو هدایت نکرد.حالا ببینیم تو چه می کنی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:باشه همونی که تو میگی!
سلام همسایه...ایول.فقط یکم ادیت متنی بکار ببری بهتر نیست رفیق؟تاثیرشم بیشتره با این قلم .من دیر اومدم.توزود بیا خیلی وقته آپم...یاعلی
۰۷ آبان ۸۷ ، ۱۴:۵۹ روشنفکرنمای فریب خورده
چی گفتم؟؟؟؟
پاسخ:
شیخ علی سلطان:درکل گفتم!!!!!!!!!!!!!!
۰۷ آبان ۸۷ ، ۲۲:۳۷ حسین/فانوس
سلام رفیق
در انتخابات گذشته حضور کروبی رو یه شوحی میدونستم. وقتی دیدم اینقدر رای اورده گریه کردم بر مردمم که اولا چطور یه شوخی رو اینقدر جدی می گیرن و ثانیا چقدر 50 هزارتومن میتونه تو زندگی مردم مهم باشه. این بود دسته گل دول فخیمه گذشته که ادعای اقتصاد دانی میکنن و... واقعا گریه نداره؟
راستی ببخش که کم سر میزنم. امان از این درس و مخش!
پاسخ:
منم درس و مشخ و زندگی نمیذاره نفس بکشم!!!!
سلام
من رو ببخش گرفتار بودم
راستی میدونستی تو کنگره حزب اعتماد ملی 80 مهمان خارجی شرکت داشته
من که نمی دونم برا چی اومدن
خلاصه ایول
مواظب مطالب خوبت با ش میگن این طرفا دزد پیدا شده
روز دخترو بهم تبریک نمی گین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میلاد بانوی زهد وتقوا برشما دوست عزیز مبارک قضیه کروبی قضیه لحاف ملا نصرالدینه اینا میخوان شلوغ بازی درارن مثلا جون خودشون بگن ما مستقلیم باهم اختلاف سلیقه داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خود کروبی اعلام کرد رقیب جدی دکتر احمدی نژاده .......................................... سیاه بازیه دیگه احتمالا پنجاه هزار تومنش شده پونصد هزار تومن نه اینکه با اون پنجاه هزار تومن رای اورد
۱۰ آبان ۸۷ ، ۱۲:۵۱ فرشاد نوائی
این وبلاگ جدیدمه.
۱۰ آبان ۸۷ ، ۲۱:۱۳ روشنفکرنمای فریب خورده
روز دختر رو دیگه از کجا اوردید...؟

راستی ... شیخ علی...پستی که قولش رو داده بودی چی شد؟
خلاصه برای ادامه ی حیات وبلاگت بگذار یک دعا بکنم.
خدایا...خدایا....تا انقلاب مهدی...از (نهضت) به اصطلاح،خمینی....محافظت بفرما...
وبلاگ شیخ علی را نصرت عطا بفرما....
-----------------
ته نوشت»حمل به توهینی چیزی نشه...چون الان خیلی با اصل 57 و اهداف قیام اون بنده خدا دور می باشیمسشخ!چیزی نزدیک به 180..!بخاطر همین گفتم به اصطلاح....هرچند با برخی از اصولش هم مشکلاتی هستاریم!

در ضمن چیزی که عوض داره گله نداره...
تولد حضرت معصومه روز ملی دختر نامگذاری شده فرت فرت تو رادیو وتلویزیون داره اعلام میشه ما از خودمون در نیاوردیم
۱۱ آبان ۸۷ ، ۱۲:۳۰ روشنفکرنمای فریب خورده
همون رو میگم دیگه...
تا دیروز حتی روز پدر هم نداشتیم....
اصلش همون روز مادر بود که اگر همون رو می تونستیم درست برگزار کنیم
باید برای خودمون سوت می زدیم.
ولی رادیو تلویزیون هر روز یه چیز جدید از خودش در می کنه.
تا پس فردا شاید روز پسر عمه و روز دختر دایی رو هم ازش در بیارند...
الله اعلم...!
با سلام
هرچند ما مثل شما وبلاگ‌نویس حرفه‌ای نیستیم اما از اینکه لینکمون در کنار مطالب شما باشه خوشحال میشیم.

اینقدر هم به این پیرمرد گیر ندید!
این دفعه بخوابه دیگه بیدار نمیشه‌ها!!
یاعلی مدد!
۱۲ آبان ۸۷ ، ۱۳:۵۴ سید ذوالفقار
علی جان سلام

ادرس وبلاگ رو عوض کردم. اگه میشه تغییری در لینک وبلاگم در لینکستانتان بدهید.ممنون...
movlaali.mihanblog.com
۱۳ آبان ۸۷ ، ۱۴:۴۶ روشنفکرنمای فریب خورده
راستی بروزم.
کجایی؟!!

راستی داداش بروزم
موقع وضو گرفتن وقتی مشتم را پر آب کردم که به صورتم بریزم چشمم به آینه افتاد به آینه که نگاه کردم همینطور خشکم زد، کپ کرده بودم. بجای صورت خودم ...
۱۵ آبان ۸۷ ، ۱۷:۰۸ اوباما هستم
نظرت درباره شیخ سیاه قبیله u.s چیه
ای ول خیلی وقت بود که نیومده بودم توی وبلاگت اما نالوتی تو عجب مخی هستی ها !!!!!!!!!!!!!!! گوش شیطون کر ترشی نخوری یه چیزی میشی .
۲۶ آبان ۸۷ ، ۱۵:۴۹ اوباما هستم
او با شما هستم نگفتی
الهم کل الاف وبیکار وداغ الکی شفا بده
سلام آ شیخ
خسته نباشی امیدوارم پنج شنبه زیارت کنیم شما رو
بزار دستت رو ببوسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">