آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

ما و کردان...

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ

مشروح دفاعیات علی کردان در جلسه استیضاح

خبرگزاری فارس: علی کردان وزیر کشور در جلسه استیضاح خود در زمانی 2 ساعته به دفاع از خود در مقابل استضاح کنندگان پرداخت.


● گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، علی کردان وزیر کشور امروز در جلسه علنی مجلس با موضوع بررسی استیضاح خود، اظهار داشت: با سلام بر امام و رهبری، سلام بر شهید مطهری تئوری‌پرداز انقلاب اسلامی، سلام به شهید بهشتی تئوری‌پرداز مدیریت انقلابی و اسلامی در ایران.
وی در ابتدای سخنان خود گفت: "رهبری در هفته دولت فرمودند که وزرا به دلیل اخذ رای اعتماد در مجلس از استقلال عمل برخوردارند " و بدین دلیل از رئیس جمهور در خواست کردم هیئت دولت در مجلس حضور نیابد و مزاحمتی ایجاد نکنند و خود وزیر کشور حضور یابد و به تکلیف الهی خود عمل نماید.
کردان افزود: ابتدا شهادتین را جاری و با توکل به ذات اقدس او و توسل به زهرای اطهر(س) و فرزند صالحش امام زمان(عج) به عنوان خادم امام رضا، میلاد ایشان را که در پیش است، تبریک می‌گویم.
وی سپس با قرائت شهادتین، افزود: خداوندا سپاسگذارم که مرا در معبر بی‌تعارفی سخت قرار دادی تا در صحن مجلس، فرزند ملت و سرباز نظام در معرض سنجش و عیار انصاف وجودی نمایندگان قرار گیرد تا در ترازوی ایمان دینی، حق از باطل و سره از ناسره جدا شود، بدین امید که کالای کرامت و ارزش‌های انقلاب با سنگ عدالت در معرض داوری و ارزیابی قرار گیرد.
وزیر کشور با بیان اینکه هدفم رضایت خدا و اقتدار ایران بوده و هست و پس از 30 سال همواره بر پایداری بر ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کرده‌ام، گفت: خدایا تو شاهدی که از هیچ مجاهدتی خالصانه به منظور اشاعه ارزش‌های دینی برای تحکیم اصولگرایی فروگذاری نکردم. در این مدت طعم دشنام‌ها و تخریب‌ها را به جان خریدم. انقلاب اسلامی این دست فراز و فرود و مظلوم کشی‌ها را فراوان به خود دیده، آن روز که قامت شهید بهشتی مورد حمله قرار داده بودند را به یاد داریم، فضا آنقدر سنگین بود که دوستان و همرزمانش که سالیان سال پاکی، صداقت و پایمردی را با پوست و استخوان لمس کرده بودند، مهر سکوت بر لب زده بودند و امروز هم که دوستان حمایت خود را پنهان از دیگران به من اعلام می‌کنند، آن روز تداعی می‌شود.
کردان ادامه داد: هرگز خود را با آن راست قامت تاریخ مقایسه نمی‌کنم، به آن شهید مظلوم می‌گویم اگر یک نفر مدعی باشد که آن روزها را می‌فهمد آن فرد جز علی کردان نیست. آن روز که سکان را به دست گرفتم فضاسازی سنگین رسانه ای در خارج از مرزها با محوریت رسانه‌های نظام سلطه علیه بنده نمود پیدا کرد. و اوج آن به گونه‌ای بود که بیش از 10 هزار خبر منفی علیه اینجانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، به امید تزلزل در صفوف نیروهای انقلابی، منتشر کردند، غافل از آنکه این ترفندهای نظام سلطه جهانی، هیچ خدشه‌ای بر وحدت و یکپارچگی نیروهای دلسوز انقلاب نخواهد داشت.
وی در ادامه به بخش‌هایی از این تهاجم‌ها از تاریخ 18 مرداد اشاره کرد و گفت: رادیو اسرائیل خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه علی کردان خشونت‌طلب سابقه کار در سپاه را دارد و پایگاه نیروهای بسیجی و حزب اللهی در صدا و سیما بوده و مفید نیست و گروهک رجوی نیز طی خبری گفت "افتضاح پاسدار علی کردان به اوج بحران درونی نظام آخوندی دامن می‌زند ".
وزیر کشور با اشاره به خبر سایت روزآنلاین و معرفی کردان به عنوان تروریستی که قبلا با نهادهای نظامی همکاری داشته و طرفدار آخوندها حضورش با دموکراسی منافات دارد، خاطرنشان کرد:‌ رادیو فردا نیز در خبری نوشت "کردان زمانی که در دادگاه انقلاب بود افراد بی گناه را کشت آیا مستحق اعدام نیست؟ "، ضمن اینکه رادیو اسرائیل نیز گفت روند تخریب او باید ادامه یابد تا توسط فعالان سیاسی ساقط شود و حکومت ایران تضعیف شود.
کردان با بیان اینکه رادیو اسرائیل در خبری نوشت که "علی کردان عنصری افراطی و تندخو است که در همراهی با فتاوی علما، موسیقی را در صداوسیما تحریم کرد "، خاطرنشان کرد:‌ این هجوم بی‌امان رسانه ای و هیاهوی بی‌حاصل که نمونه بارز آب در هاون کوبیدن است به چیزی جز وحدت و هوشیاری نیروهای انقلاب نرسید.
وی با اشاره به اینکه آنها که خواستند از این نمد پوسیده کلاه ببافند، خیال باطل است، خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی، روح حاکم بر نظام مقدس، مردمسالاری دینی است و استیضاح یک فرآیند دینی است که انجام می‌گیرد، چرا زوره کشان در تخریب کردان اظهار شادمانی می‌کنید؟ همه نیروهای انقلاب تحت ولای ولایت فقیه اهل یک خانواده هستند و نتیجه استیضاح هر چه باشد برای دولت مکتبی و مجلس انقلابی و بنده به عنوان خادم ملت جز همبستگی نخواهد بود.
وزیر کشور با بیان اینکه ما از امام یاد گرفته‌ایم به چیزی جز خدمتگزاری نیندیشیم، تصریح کرد: در داخل کشور برخی مخالفت‌ها که تحت هیچ شرایطی در شان آنها نبوده، نه تنها انتقاد نبود بلکه به تخریب انجامید؛ به عنوان یک برادر اینجا توقع این بی‌مهری را نداشتم. چگونه بعضی از نمایندگان استیضاح نکرده، محاکمه نکرده، اتهام جعل و سوءاستفاده را متوجه بنده کردند؟ چرا حرمت و آبروی افراد به آسانی فروخته شود؟
وی ادامه داد: چرا مسائلی همچون رفتن روی مین سیاسی و پذیرش استعفا و مقایسه بنده با بختیار و دهها ستم اینچنینی باید مطرح شود؟
کردان تصریح کرد: رهبری بر پرهیز از التهاب تاکید داشتند؛ آیا از علی کردان سخنی در پاسخ به این تحقیر‌ها شنیده‌اید؟ خدا را شاکرم که جز به ایجاد آرامش سیاسی و حفظ کرامت مجلس نیاندیشیدم؛ در وهله نخست، سکوت من به این علت بوده که مبادا در وادی رسانه ای وارد شوم و حقی از مومنی در مجلس ضایع شود.
وی خاطرنشان کرد: خداوندا تو شاهد باش که در 30 سال خدمت، لحظه ای از هیچ تلاشی برای کار آمدی دستگاه های اجرایی کوتاهی نکردم و روزانه بیش از 16 ساعت از وقتم را برای اعتلای این نظام مصروف کردم و در طول این مدت، در مسئولیت به چیزی جز تلاش دلسوزانه، مجاهدت خاموش و عمل خیرخواهانه، به چیزی جز خدمت نیندیشیدم.
علی کردان وزیر کشور در ادامه اظهارات خود در جلسه استیضاح مجلس، با بیان اینکه ای کاش نمایندگان در متن استیضاح از عهدی که 3 ماه قبل با آنها کردم، سوال می پرسیدند، گفت: به رغم همه مشکلات و فضای پر التهاب، بر خود فرض کردم که به عهدم با شما وفادار بمانم.
وی افزود: بنده با حضور در استانهای مختلف به خصوص مناطق محروم، کوشیدم با برنامه هایی امنیت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارم، همه استاندارها را واداشتم که درآمد سرانه واقعی استانها را مشخص کنند و همه تلاش برای بالا بردن درآمد عمومی مردم باشد. تا مردم شاهد کاهش فساد، افزایش رضایت‌مندی، افزایش بهره وری و فعال نمودن نظام اجرایی پروژه ها باشند.
کردان تصریح کرد: این خبر را برای اولین بار اینجا اعلام می‌کنم که با بانک ملت به تفاهم رسیده‌ایم که کلیه پروژه ها به صورت فایننس داخلی به دلیل تاخیر تخصیص دچار کندی نشوند و بانک ملت هزینه را بپذیرد و ما در هزینه های بعدی بتوانیم در 4 ماه اول سال جبران کنیم؛ علاوه بر اینکه اختیارات سازمان شهرداری ها را کلا به استانداران کشور تفویض کردم تا کار شهرداری ها به نحو مطلوب پیش رود.
وی ادامه داد: با تصویب طرح نشاط ملی در شورای اجتماعی کشوری، همه دستگاه‌ها را به نشاطی برخاسته از دین و معنویت رهنمون ساختیم تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند؛ ما کوشیدیم با تهیه اطلس اجتماعی، سرمایه‌ها و آسیب‌ها را رصد کنیم و افزایش واقعی سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌ها را ملاک ارزیابی قرار دهیم.
کردان گفت: ما با تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد، برآنیم از این ظرفیت در جهت تحقق آرمانهای انقلاب نهایت بهره وری را داشته باشیم.
وی در واکنش به تذکر اکرمی افزود: من در عرایضم این بوده که باید آمریکا محاکمه شود و صف آمریکا و انقلاب جدا شود؛ نتیجه استیضاح من هر چه باشد منجر به وحدت نیروهای انقلاب می‌شود؛ کجای حرفهای من لکنت داشت.
وزیر کشور تصریح کرد: پرسنل خدوم و فداکار وزارت کشور که در جریان بی ثباتی دچار بی مهری شده بودند، مورد مهرورزی و امید و انگیزه مضاعف برای خدمت قرار گرفتند و بنده خود را خادم همکاران وزارت کشور می‌دانم.
وی اظهار داشت: با طراحی معاونت آموزش و پژوهشی برای رفع دغدغه های رهبری، راه را برای سهیم‌شدن متفکران کشور فراهم کردم؛ ضمن اینکه با اتخاذ تدابیر لازم، بسترهای برگزاری انتخاباتی سالم و بی دغدغه در شان نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون فراهم شده تا با نهایت وسواس از آرای مردم پاسداری شود و صداقت بار دیگر به نمایش گذاشته شود؛ در تعامل با نمایندگان محترم به همه نمایندگان شهادت می دهم که در همین چند صباح با همه علاقه کوشیدم یاریتان کنم.
وی ادامه داد: رئیس مجلس گاها تکیه کلامی دارند مبنی بر نیت خوانی؛ خدایا تو شاهد باش نکاتی که مطرح شد، نیت من نبوده است.
کردان با بیان اینکه در برخورد با احزاب سیاسی هیچ ملاحظه ای جز تعامل عادلانه با همه را نداشتم، گفت: تدوین اصولی برای رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار قرار دادم و در تعامل مثبت با شهرداریها و شورای اسلامی - طی بخشنامه ای افزایش هر گونه عوارض و تحمیل هزینه های جدید را ممنوع کردم و شهرداریهای کلان شهرها را موظف کردم کاهش هزینه در زندگی ایجاد کنند.
علی کردان وزیر کشور امروز در ادامه جلسه استیضاح خود در مجلس، با بیان اینکه 30 سال سوابق اجرایی و مدیریتی کافی است و نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست، اظهار داشت: در روز رای اعتماد همه حرف‌ها گفته شد و نکته جدیدی نیست و این روزها هم چیزی جز جنگ روانی دیده نشد.
وی افزود: آیا گواه صداقتم تاکید بر مدرک البته افتخاری به مجلس نمی‌باشد؟ از خود پرسیده اید که فردی با 30 سال تجربه چگونه اگر شک داشت، مدرک را ارائه داد؟ آنها که حقیر را متهم به جعل کردند حسابشان را به روز دادگستری الهی واگذار می‌کنم و حق دادخواهی را برای خود محفوظ می‌دانم.
کردان با اشاره به نامه خود به رئیس‌جمهور درباره مدرک دکترا، گفت: من واژه جعل را در نامه به رئیس‌جمهور به کار نبردم.
وی با اشاره به استفسار خود از دستگاه قضایی برای اعلام آخرین نتایج پیگرد فرد جعل کننده مدرک، گفت: از دستگاه قضایی استفسار کردم که نتیجه رسیدگی را بگوئید؛ پاسخ دادند که به موجب تحقیقات و بازجویی، مدرک مذکور صرفا جنبه افتخاری داشته بنابراین عنوان جرم مذکور در قانون مطرح است و بحث جعل مطرح نیست. لذا متهم مذکور برای اعطای مدرک مذکور مثل مدرک هاوایی تحت تعقیب است و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.
وزیر کشور ادامه داد: تاکید می‌کنم که بررسی های بعمل آمده پس از آرای اعتماد به روشنی نشان می‌دهد که در طول خدمت در صدا و سیما هیچ گونه وجهی برای دکترا دریافت نکردم، در مورد جلسه‌ای که به آن اشاره شد، در آن جلسه گفتم فکر می‌کردم چنین چیزی است ولی بعدا بررسی کردم دیدم صحت ندارد.
وی افزود: هفته گذشته آقای رازینی در دفتر من حضور یافته بود، معاون اداری مالی صدا و سیما زنگ زد به دفتر من، عرض کردم جلسه ای داریم و اگر کار شما فوری نیست بعد از این جلسه با شما تماس بگیرم، ایشان گفت کاری فوق العاده فوری دارم، آقای رازینی هم در اتاق من نشسته بود، معاون اداری مالی صداوسیما اعلام کرد که ما پرونده شما را بررسی کردیم و کارشناسان متعددی را پای این پرونده گماردیم و دیدیم که شما هیچ گونه دریافتی بابت این مدرک نداشتید؛ هرگز اینجانب از مدرکی به جز دکترای افتخاری سخنی به میان آوردم؟ مدرک دکترای افتخاری هم چیزی است که بدون تشریفات مرسوم به خیلی ها میدهند و خیلی ها هم دارند، ضمن اینکه این مدرک در قانون استخدامی هم ارزشی ندارد.
وزیر کشور در مورد خود اظهار داشت: علی کردان از این مراکز تنها مدرک افتخاری گرفته و مدیر کل منابع انسانی را از هر گونه اعمال آن در سوابق اداری و مالی ممنوع کرده؛ من وقتی به وزارت کار رفتم، حتی 100 هزار تومان از حقوقم کم شد و در وزارت نفت یک ریال حقوق دریافت نکردم که دوستان احساس نکنند از مزایای رانت استفاده کرده باشم و شبهه‌ای برای نمایندگان اصیل مجلس به وجود نیاید.
کردان گفت: امروز هم اگر مرا برای تدریس در دانشگاهی دعوت کنند، اگر لیاقتش را داشته باشم و صلاحیت علمی‌ام مورد تائید باشد، این کار را می‌کنم؛ همانطور که در کنفرانس‌های داخلی و خارجی به ارائه مقالات پرداختم.
وی افزود: بر اساس مصوبه شورای انقلاب، کسانی که دارای 3 سال سابقه قضاوت قضایی هستند، در حکم لیسانس تلقی می‌شوند که بسیاری از دوستان از این مزایا استفاده کرده‌اند و در مورد فوق لیسانس هم گزارش در مجلس ارائه شده است.
علی کردان وزیر کشور در ادامه اظهارات خود در جلسه استیضاح مجلس گفت: این روزها مجلس بر آمده از الله‌اکبر ملت ایران و عصاره فضائل ملت مورد ستم قرار گرفته. باید به خدا پناه برد.
وی افزود: دولت و مجلس محترم آن اندازه از حرمت و کرامت بهره مندند که حرکت هتاکانه و رسوایی چک 5 میلیونی یارای خدشه دار کردن آن را ندارد و من دست سیلی زننده‌ای که بر گوش نابخردی نواخته شده را می‌بوسم.
کردان با بیان اینکه جرم علی کردان چه بود که می‌بایست آماج سخت ترین تهمت ها و افترا قرار گیرد؟ و چرا پرده ها دریدند و هتاکی ها کردند؟ تصریح کرد: من پایبندی خود به دین و ارزشها را ثابت کردم و در روزهای سخت بر باورهای خود ثابت قدم باقی ماندم؛ تجربه کردان می‌تواند بسیاری از جوانان را نگران کند که در روزهای فتنه نه تنها به حال خود رها می‌شوند، بلکه حتی دوستانش نیز از او تبری می‌جویند؛ تجربه کردان به شیفتگان خدمت می‌آموزد، تنها به خدای خود توسل جویند و دل به همت همبستگان سیاسی خود نسپارند.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه سخنانی با همسرم و فرزندانم که به خاطر پدرشان سختی‌های فراوانی متحمل شدند، دارم، خاطرنشان کرد: از این که در سال‌های خدمت نتوانستم به وظایف پدری خود به درستی عمل کنم و این قصور مرا تحمل کردید، سپاسگذارم؛ سختی‌های شما مرا برای همیشه مرهون صبوری و پایداریتان کرد.
وزیر کشور خطاب به فرزندان و همسرش افزود: شما علیرغم همه تصورهای نادرست، ساده‌ترین زندگی را همراه شدید و در سایتی عکس مقایسه من با حیوانات را آوردید و گریستید؛ از شما عذر خواهی می‌کنم. عذر می‌خواهم که در روز تولد هیچ کدامتان نتوانستم به دلیل حضور در مأموریت‌های نظام حاضر باشم.
کردان خطاب به فرزندانش گفت: مرتضی جان! از اینکه به خاطر من رنج‌ها را تحمل کردی، افتخار می‌کنم. فاطمه، محدثه و مائده! از اینکه روزها مجبور به مهاجرت به شهرستان شدید تا از هجمه‌ها در امان باشید، نگران نباشید اینک می‌دانم نخستین بار نیست آخرین بار هم نیست.
وی همچنین خطاب به همسرش گفت: می‌دانم دلت پر درد است، مگر هر سال برای شهدای کربلا در منزل مراسم عزاداری برپا نکردی؟ از اینکه در بستر بیماری سخت گرفتار آمده‌ای، از تو پوزش می‌طلبم و از اینکه در انجام وظایف بیمار‌داری کوتاهی کردم، پوزش می‌طلبم.
وزیر کشور تصریح کرد: از اینکه عده ای از سردلسوزی، ناخواسته از مسیر انصاف خارج شدند و تحت تاثیر جنگ روانی استکبار از اینجانب حقی را تضییع کردند، درمی‌گذرم.
کردان ادامه داد: آقایان کوهکن و دلخوش و خانم‌ها شریعتی و آلیا از من خواستند که در اینجا به نفع من صحبت کنند، اما استدعا کردم که نیاز نیست و گفتم آنچه را می‌فهم و آموزه‌های دینی می‌گوید از خود دفاع خواهم کرد.
وی افزود: از رئیس جمهور و کسانی که سخن راندند و جانب انصاف را رعایت کردند، سپاسگذارم اما از کسانی که با علم و به قصد ضربه‌زدن به نظام اسلامی، جنگ نامردانه‌ای را طراحی کردند، هرگز نمی‌گذرم و با آنها که با دیگران همدست شدند نیز نمی‌گذرم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: کردان همواره خار چشم دشمنان انقلاب و اسلام باقی خواهد ماند و در خصوص اینکه فرمودید چرا کردان استعفا نداد و چرا عزل نشد ، باید بگویم من در هیچ جا نگفتم که استفعای من به مصلحت نظام نیست، بلکه گفته‌ام استعفا به مصلحت من نیست.
علی کردان وزیر کشور در واکنش به تکذیبیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره اظهارات کردان مبنی بر دریافت سمت جانشینی فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی گفت: اگر آقای فیروز آبادی تکذیبیه را تایید کند، فردا نوار ضبط شده صحبت با ایشان را پخش می‌کنم.
کردان اظهار داشت: من صدای آقای فیروزآبادی را روزی که با هم صحبت می‌کردیم با موبایل ضبط کردم و اگر ایشان که الان صدای من را می‌شنود، نظرشان را تکذیب نکند، مشروح مذاکرات را پخش می‌کنم. من آقای فیروز آبادی را برادری متدین، انقلابی و مورد وثوق رهبری و انقلاب می‌دانم که در جلسات خصوصی همان حرفی را می‌زند که در جلسات عمومی می‌گوید.
علی کردان در آخرین دفاعیات خود در جلسه علنی امروز مجلس برای استیضاح وی ‌اظهار داشت: تصمیم نمایندگان ملت هر چه باشد، برای من شیرین است و گلایه‌ای از دوستان ندارم و برای بنده کار در نظام در هر رده‌ فرقی ندارد و مهم نیست که در مقام وزارت کشور یا یک جاروکش ساده باشم.
وزیر کشور که در پاسخ به اظهارات بیژن نوباوه نماینده تهران و ستار هدایت خواه نماینده بویراحمد و دنا به عنوان موافقان استیضاح وی سخن می‌گفت، افزود: آنچه در خصوص جعل مدرک بنده مطرح شد، سند رسمی رسیدگی دستگاه قضایی به این مساله را تقدیم رئیس مجلس کردم و در خصوص دریافت حقوق بنده بر مبنای مدرک دکترا نیز، عین نظریه معاون سازمان صدا و سیما را ارائه کردم.
کردان ادامه داد: در خصوص دریافت حقوق بنده حتی یادداشت مدیر کل وقت منابع انسانی صدا و سیما که از وکلای پایه یک دادگستری است به جناب آقای دکتر لاریجانی ارائه شده که قرار بود در اختیار نمایندگان مجلس نیز قرار گیرد اما ظاهرا به دلایلی به دست آنها نرسیده است.
وی با اشاره به اظهارات موافقان و مخالفان خود که او را متهم به دروغ‌گویی به لاریجانی کردند، ‌گفت: آقای لاریجانی خودشان اینجا هستند و می‌توانند بگویند که بنده به ایشان دروغ گفتم یا نه اما این مساله توسط دستگاه قضایی و مسئولان صدا و سیما رد شده و دروغ باید نزد قاضی شرع به اثبات برسد.
وزیر کشور گفت: آنچه در خصوص اظهارات گذشته بنده در باره مدرک لیسانس و فوق ‌لیسانس نیز، مطرح شده و حتی نوار آن (سخنرانی وزیر کشور در جلسه رای اعتماد) امروز پخش شد، اشتباه کلامی بود که در اظهارات شفاهی پیش می‌ ‌آید و واقعیت آنست که خود بنده از دانشگاه درخواست کردم موضوع را بررسی کند.
کردان با تاکید بر اینکه‌ حضرت امام (ره) فرمودند باید از کاری که خوشایند استکبار و رسانه‌های خارجی است، پرهیز کرد، گفت: بنده متاسفم در جهانی که آزادی بیان به صورت پرنرخ و در مردم‌سالاری دینی به طور واقعی مطرح می شود، آقای نوباوه که شخصیت رسانه‌ای متبحر است، بنده را به خاطر دفاع از خانواده‌ام سرزنش می‌کند.
وی خطاب به نوباوه گفت: من حق دارم که از خانواده‌ام دفاع کنم و اگر در دفاعیه خود حق ندارم از زن و بچه‌ام دفاع کنم، باید از که دفاع کنم و آیا دفاع از خانواده مظلوم‌نمایی است؟
"بنده به خاطر خانواده خود بسیاری از مطالب را از پشت تریبون مطرح نکردم، اما آقای نوباوه! بنده اکنون نمی‌دانم که آیا همسر بنده برای من می‌ماند یا نه و آیا در چنین شرایطی حق ندارم که از خانواده خود و از اتهاماتی که به اینجانب وارد می‌ شود، دفاع کنم؟ ".
وزیر کشور در خصوص برخی مطالب مبنی بر مقایسه وی با شهید بهشتی نیز اظهار داشت: بنده در هیچ کجا خود را با شهید بهشتی مقایسه نکردم و اصلا عددی نیستم که بخواهم خود را با او مقایسه کنم بلکه فقط گفته‌ام فشارهایی که به وی وارد شد درک کرده‌ام.
کردان افزود: شخصیت و سابقه و زحمتی که شهید بهشتی برای تاسیس و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی کشید و مظلومیتی که متحمل شد و با شهادت خود به نظام اعتبار بخشید مواردی است خاص آن عزیز است که هرگز نمی‌توانم خود را با وی مقایسه کنم.
وی همچنین در خصوص توصیه برخی نمایندگان مبنی بر استغفار از خطاهایی که انجام داده گفت:‌بنده حتما نسبت به گناهانم به درگاه خداوند استغفار می‌کنم و خدا را گواه می گیرم که از فرصت فوق‌العاده ایجاد شده برای تزکیه نفس از آن استفاده می‌کنم و این اقدام دوستان با هر انگیزه سبب تکمیل شدن نفس توحیدی‌ام شد و به خدای خود وصل شدم.
وزیر کشور گفت: از مواردی که در نطق مخالفان بنده بود وعده تبدیل چالش‌های آینده به فرصت‌های سازنده است اما دوستان نبریده گز کردند و سوال نکردند که بنده تا چه اندازه به وعده‌ای که دادم عمل کرده‌آم و اکنون آقای بوربور از معاونین بنده در جلسه هستند که می‌توانند در این خصوص شهادت دهند.
کردان افزود: بنده در طول مدت کوتاه وزارت طرح کمربند امنیت اقتصادی مرزهای کشور را آن هم بر مبنای منابع مالی غیردولتی تهیه کردم و ویرایش دوم و سوم آن آمده است که معتقد به امنتیی کردن مرزها هستم و می‌توانید سوال کنید این کار در چه مرحله‌ای است و آیا اجرای آن در توان بنده بوده یا نبوده است.
وی همچنین با اشاره به موضوع توجه به افکار عمومی که در نطق موافقین استیضاح وی بود اظهار داشت: رئیس‌جمهور در جریان سه سفر استانی به لرستان،‌گیلان و خراسان شمالی اعلام کرد که در این سفرها که خیل عظیمی از مردم به استقبال وی آمدند و نامه‌های فراوانی را مورد بررسی قرارداده وحتی در جلسات خصوصی با اقشار مختلف حتی یک مورد راجع به بنده بحث نشده است.
این گزارش می‌افزاید: هنگامی که وزیر کشور گفت: افکارعمومی که استکبار جهانی ساماندهی می‌کند در حوزه‌های مختلف شکل می‌گیرد برخی نمایندگان ملت به این سخنان وی اعتراض کردند اما کردان گفت که منظور وی از این سخنان اهانت به مجلس نیست.
کردان افزود: بنده یک موضوع را برای رهبر معظم انقلاب نوشتم و قرار بود که به عنوان ذخیره قیامت با خودم ببرم اما برادر عزیز ومومن اینجانب آقای نوباوه بنده را وادار کرد که بگویم در سردشت جانباز شیمیایی شدم و عمل پیوند مغز استخوان انجام داده‌ام و ا کنون نیز به خاطر اعلام این مساله که مایل به ثبت و درج آن نبودم از خداوند طلب مغفرت می‌کنم.
وی افزود: مجلس از نظر من مرکزی است که افراد دین‌دار،‌متعهد، دارای تصمیم حکیمانه و رفتار عقلایی در آن گرد هم می‌ایند اما اینکه گفته شود سخنان بنده مظلوم‌نمایی است و مجلس را از نظر عاطفی تحت تاثیر قرار می‌دهد توهین است.
"آقای نوباوه اینکه بنده می‌آیم و در دفاع از خود و خانواده‌ام از واژه‌هایی استفاده می‌کنم برای مظلوم‌نمایی نیست و اما شما برخی واژه‌ها را مظلوم‌نمایی و حتی اهانت به مجلس می‌دانید و تذکر می‌دهید ‌اما اینکه گفته شود مجلس بر مبنای مظلم نمایی تصمیم می‌گیرد را اهانت به مجلس نمی‌دانید ".
وزیر کشور در پایان تصریح کرد: ‌بنده شرعا و عقلا و قلبا اعتقاد ندارم که مجلس باید تضعیف شود و بر همین اساس با این نهاد رفیع بیشترین تعامل را در طی 27 سال اخیر داشته‌ام و به تعهداتم با نمایندگان ملت پایبندم و تصمیم نمایندگان ملت نسبت به علی کردان تغییری در نگاه من به قدرتمند بودن مجلس و دوستانی که قبلا به بنده رای اعتماد داده و امروز بر اساس مصلحت رای خود را پس می گیرند، ایجاد نمی ‌کند

 

۸۸/۰۹/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۳۹)

سلام

خوب خدا رحمتش کنه ولی آقای کردان چندین سال با همان مدرک جعلی کار کرد و حقوق دریافت می کرد و این عدالت نیست این سواستفاده از بیت المال .

روحش شاد
پاسخ:
به هر حال به قول شما روحش شاد
عدالت در زمانِ ما

معنی ِ وارونه ای دارد!

عدالت

معنی ِ وارونه و بیهوده ای دارد!

عدالت، لکّهی ننگ ِ دروغ است

عدالت، یک فریب ِ اجتماعی ست!

عدالت، یک مترسک

یک عروسک

یک لباسِ خیمه شب بازی ست!

عدالت

آلت ِ خون و قِتال است.

عدالت

آلت ِ ظلم و فَغان است.

عدالت

آلت ِ زهد و ریاکاری ست.

عدالت

آلت ِ دست ِ جهانخواری ست.

عدالت در زمانِ ما

دریغا

معنی ِ وارونه ای دارد!

عدالت

ای دریغا ...

معنی ِ بیهوده ای دارد!
آزادی برای گوسفندان

معنایی غریب دارد!

چوپان و چوبدستش ...

مرد ِ چوپان و سگ ِ گلّه ...

نگهبانانی هشیار و متعهّد!

چه اگر گوسفندی از گلّه جدا شده

و به راه ِ خود رود

سفره ی رنگینِ گرگان

و گرگ صفتان خواهد بود.

آزادی برای من هم

معنایی غریب دارد!

دژخیمان و تازیانه هاشان ...

چوپانانی به ظاهر متعهّد ...

که می کوبند شلاّقِ چوبدستشان را

بر پشت ِ ملّتی

که همچون گوسفندان

رام و سر به زیرند!

چه اگر آزاده ای

داد ِ آزادی سر دهد

خونش پوزه ی گرگ صفتان را

که همدستانِ چوپانانند

رنگین خواهد کرد.

آری،

آزادی برای من هم

معنایی غریب دارد!
سینه ام را بِدَرید !

سینه ام را بِدَرید ...

... و دلِ پُرتپشم را بِبَرید

دلِ من، مالِ شما !

دلِ من، پُر شده از زمزمه ی گنجشکان

دلِ من، پُر شده از بویِ بهار

بویِ گُل

بویِ درختانِ زمین

بویِ مُرغانِ هوا ...

دلِ من، سبزتر از یک برگ است

که به هنگام ِ بهار

قطره های باران

روی آن می بارد.

دلِ من، نارونی ست

که برای فردا

سایه ای می کارد.

دلِ من، یک قرن است

که میانِ تاریخ

لحظه ای می جوید ...

... شاید آن لحظه

میانِ مردم

آدمی یافت شود

که بگوید :

هشدار!

هشدار!

مکنید این کردار

این گفتار

این پندار

دلِ من صد سال است

که برای یک شب

شبی از جنسِ صداقت

شبی از جنسِ محبّت

شبی از مِهر و صفا

می گِریَد ...

می گِریَد ...


دلِ من

تلخ تر از خاطره ی یک جنگ است

که زمین را کوبید

و هزاران گُل را

در هوا پَرپَر کرد.

دلِ من

آه ِ جوانی ست که روی جدول

به تَرَک های خیابان خیره ست !

و بدونِ فردا

می فشارد نخ ِ سیگاری را

میانِ دو لبش ...

دلِ من

خنده ی دخترک ِ معصومی ست

که بدونِ فردا

فقط از لذّتِ امروز خوش است

و برایِ فردا

می فروشد خود را !

دلِ من

سوخته است

دلِ من

سوخته از فاجعه ی یک ننگ است :

ننگ ِ تحقیرِ صداقت

ننگ ِ تحمیقِ شعور

ننگ ِ تضعیف ِ محبّت

ننگ ِ تحمیل ِ دروغ


دلِ من، آینه است

دلِ من، دلهره است

دلِ من

دلهره و بیم و گریز از فرداست.

دلِ من را بِبَرید

و به فردا بدهید.

دلِ من را بِبَرید

و به فردا بدهید

شاید آن روز

کسی یافت شود

که بگوید :

هشدار!

هشدار!

هشدار!
سرزمینم

سالهاست

ویران شده است.

سرزمینم

در قعرِ زمان

گُم شده است.

سرزمینم

مدفون شده در

نقشه ی مقبره ی جفرافی!

سرزمینم

لکّه ی ننگ ِ سیاهی ست

در اعماقِ کتابِ تاریخ :

لکّه ی ننگ ِ سیاه ِ دلِ حُکّام ِ زمان

لکّه ی ننگ ِ سیاه ِ نفت، در بُشکه ی خام

لکّه ی ننگ ِ سیاه ِ زور، تزویر و ریا

لکّه ی سبز و سپید و سرخ، بر چوبه ی دار!


سرزمینم

سالهاست

ویران شده است.

سرزمینم

در قعرِ زمان

گُم شده است.
سبز

سپید

سرخ

و سرانجام.

سبز :

زارعانی سبز پرور

شاعرانی سبز اندیش

عارفانی سبز باور

در زمینی که زمانی

بوده شاید سبز !

سرزمینی که هم اکنون

در سرای آن

هر لِوائی هست

غیر از سبز!

سرزمینی به تمنّای :

چراغی سبز ...

راهی سبز ...

مرامی سبز ...

سپید :

نیک هورمزدی سپید

نیک تاریخی سپید

نیک زرتشتی سپید

که یگانه دفترِ وحی اش، چنین مُنزل آمد :

پنداری سپید

گفتاری سپید

کرداری سپید

اشعاری سپید

که در کلام ِ معاصر

همچنان منعکس اند ...

... ولی دفترِ عمل

در انزوای معاصر

همچنان، سپید!

سرخ :

بینشی سرخ

از مذهبِ خونینِ تعصّب.

صورتی سرخ

از سیلیِ نامرد ِ زمانه.

گُرده ای سرخ

از ضربه ی شلاّقِ تحکّم.

و دلی سرخ

از خونِ جگر

از چکّه ی شمشیر

و دلی سرخ

از چکّه ی شمشیرِ دو پهلوی عدالت!

و سرانجام

آینه ای منعکس از آینده :

شمعِ آتشکده ی تاریخی

در پسِ لایه ی خاکسترِ خاکستریِ بغض و سکوت

همچنان، مشتعل و منتظر است.
جرم ِ ما

امید ِ ماست.

جرم ِ ما

شادیِ ماست.

جرم ِ ما

آزادی یست ...

جرم ِ ما

آزاد اندیشیِ ماست.

جرم ِ ما

ساده و صادق بودن ...

جرم ِ ما

صریح و رُک بودنِ ماست.

جرم ِ ما

به فکرِ هم بودنِ ماست ...

... جرم ِ ما در این دیارِ بَرَهوت

به فکرِ یک جرعه ی آب بودنِ ماست.

جرم ِ ما

سنگین است!

جرم ِ ما

سنگین است!

جرم ِ ما

عشق، و یا سنگین تر ...

... جرم ِ ما

اسیرِ دل بودنِ ماست.
مرگ بر حکومت دیکتاتور

نفرین بر گربه ای که با خون خواری زیاد وحشی شده

مرگ بر بسیج متجاوز گر
۱۴ آذر ۸۸ ، ۱۷:۰۴ پیامک های سیاسی
گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند

شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز

گر امام شهدا نیست کنون در برمان

خلف صالح و مظلوم، علی هست هنوز
۲۸ آذر ۸۸ ، ۱۰:۳۸ گروه طراحی فلش ساز
کد را در کادر قرار دادن کدها در قسمت تنظیمات وبلاگ - یا در ابتدای ویرایش قالب کپی کنید

کد زیر برای قرار دادن بنر در سمت راست وبلاگ است :


سلام
به ما هم سر بزنید
یا علی
خبر بسیار فوری
امروز از ساعت 7 صبح این عکس با آدرس http://i.imagehost.org/0272/2nk6xqs.jpg
تا ساعت 24 در وبسایتهای مذهبی جای گیرد .
جمله زیر عکس :
حقا تو از سلاله فاطمه ای

با خنده خود به درد ما خاتمه ای

زیباتر از این نام ندیدم به جهان

سیدعلی الحسینی الخامنه ای

به فور اطلاع رسانی نمایید!
۱۴ دی ۸۸ ، ۰۷:۵۷ خاک قدم یار
سلام بمنظور استفاده تعداد بیشتری از مطالب خوب شما رو لینک دادم....شما هم متقابلا لینک بفرمایید تا با همکاری هم بتونیم آرمانشهر خوبی در اینترنت داشته باشیم.ممنون.....بامید طلوع صبح دولت یار
تصاویر بسیار بسیار جدید از حرمت شکنان روز عاشورا شناسایی کنید:

i-m.blogfa.com
به سایت iribnews.ir برید و در قسمت پیشنهاد سوژه و ایده بگید که از آقای حسن عباسی برای مناظرات در برنامه رو به فردا دعوت بشه لطفا اطلاع رسانی کنید
فقط 3 روز مهلت است برای ثبت نام کرب و بلا
«اگر در ساخت پادکست یا تولید ویدیوکست و یا خلق یک نوشته و تصویر در وبلاگتان مهارت دارید، از شما دعوت می کنیم تا یکی از ثبت نام کنندگان در 14 سفر کربلای "سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی" باشید.

لطفا قبل از ثبت نام حتما "شیوه نامه" را بخوانید.

با تشکر
دبیرخانه دومین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی»
۰۴ بهمن ۸۸ ، ۱۹:۴۸ ما اهل کوفه نیستیم
واقعا وبلاگ جالبی اینو از ته قلبم گفتم
اگر مایل به تبادل لینک هستی می تون اول من رو با عنوان ما( اهل کوفه نیستیم(سیاسی)) لینک کنی وبعد در قسمت نظرات اطلاع بدی تا من هم تو رو لینک کنم.
۰۹ بهمن ۸۸ ، ۱۲:۴۲ پیامک های سیاسی
حضرت امام خمینی ره:

حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

------------------

حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی:

حضور در صحنه و تلاش برای حفظ نظام وظیفه ی "همه" است.
سلام دوست عزیز
ما بچه های بسیج دانشکده دندانپزشکی تهرانیم.
اگه مایل به تبادل لینک هستید مارو لینک کنید بعد به ما خبر بدین تا ما هم شمارو لینک کنیم.
dentistry-basij.blogfa.com
با تشکر
۲۸ بهمن ۸۸ ، ۱۰:۵۷ سینه زنان عمه السادات (س) شهر ری
سلام

ویدئو کلیپ زیر پس از زحمات فراوان بچه های هیات سینه زنان عمه السادات(س) تدوین و آماده سازی شده است و از شما نویسنده محترم درخواست داریم تا در صورت صلاحدید این کلیپ رو شما هم برای دانلود در وب سایتتون قرار بدین .

باشد که خداوند ما را وسیله ای برای بصیرت و آگاهی جامعه در این زمان فتنه قرار دهد .


ذکر نام منبع فراموش نشه :

نام کلیپ : «أین عمار؟»
مداح : کربلایی محمد علی بخشی
سینه زنان عمه السادات (س) شهر ری


فرمت 3gp :

مستقیم :
http://www.netiran.info/uploads_group/1000/49/166.3gp

غیر مستقیم :
http://www.mediafire.com/?ixtlwwnntmz


فرمت mp4 :

غیر مستقیم :
http://www.mediafire.com/?tm0ny2em2hm



خدا قوت یا علی
با سلام تفسیر آیه امامت در لسان امامان
حال برای اینکه از خود امامان نیز در تفسیر این آیه استدلال کنیم ، به یک

روایت که در جلد ۳۶ بحار الانوار علامه مجلسی قدس سره ، در صفحه ی

۳۹۳ آمده است اشاره میکنیم و مقداری از آن را در اینجا می آوریم که همه

مطالب روشن تر شود وهم بحثمان مستدل تر گردد .

ابو حمزه ثمالی گوید : .........................................................


منتظر حضور روحانی شما و انتقاد های سازندهتان هستیم

یا علی مدد
۱۱ اسفند ۸۸ ، ۱۱:۴۱ مرکز فرهنگی اردوهای دانشجویی
با سلام خدمت شما
با توجه به افتتاح سایت مرکز فرهنگی اردوهای دانشجویی-مَفاد- زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از شما خواستاریم که شما لینک سایت مفاد را در سایت خود اعلام داشته و به اطلاع دوستان برسانید .
برای آشنایی با برنامه ها و فعالیت های مفاد می توانید از منوی بالای سایت گزینه معرفی مفاد را انتخاب کرده تا در مورد این مرکز آشنایی کامل داشته باشید .

منتظر پاسخ شما هستیم

www.mafad.ir
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم وبلاگ

وبلاگ خوب با مطالب مفید و بدرد بخوری دارید از وبلاگتون خوشم اومده و مایلم با شما تبادل لینک کنم .
اگه موافق هستید لطفا منو با نام جنت العباس(ع) لینک کن و بعد خبر بده و بگو با چه اسمی لینکت کنم . منتظرت هستم

( تا کنون فکر کرده اید که چرا سایت های مبتذل همیشه با آمار بالا برخوردارند یکی از دلایلشان در ارتباط بودند مدیران آنها با هم و تبادل بنر و لینک با هم هست ما نیز با این کار و هدف باید پیش برویم در ارتباط بودن این وبلاگ ها و سایت ها موجب پیشرفت میشود )


منتظریم منتظر ....
http://ansar-mobarez.blogfa.com/post-9.aspx
۰۸ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۵۹ فرخوان12فروردین
باسلام
این عمار؟
به منظورفرارسیدن یوم الله12فروردین روزجمهوری اسلامی وبلاگ شیعیان مبارز(آنتی جرس نیوز)اقدام به حرکتی خروشان وجنبشی کرده است که برای نشان دادن قدرت خودبه تمامی منافقین که بعدازانتخابات این حکومت اسلامی راموردهدف قرارداده اندومخصوصاجنبش سبزاموی/ازشمادوست ومدافع ولایت دعوت می شودکه دراین حرکت خروشان مارایاری داده واین قدرت واتحادخودمون نشان داده وازشمادعوت می شودکه درنظرسنجی شرکت کنید.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ شیعیان مبارز(آنتی جرس نیوز)مراجعه کنید.
آدرس وبلاگ:
shimobarez.mihanblog.com
لطفااطلاع رسانی کنیدوقبل ازفرارسید یوم الله12فروردین به مامراجعه کنید.
التماس دعا
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۵۴ شیعیان مبارز(آنتی جرس)
باسلام
برای اعتراض به غربگرایی وبی حجابی وعدم فعالیت مسولین به وب زیرمراجه کنید
shia.jee.ir
اگرواقعامعترض هستیدرقسمت ارسال همیارعضوشوید.
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۰۸ فدائی سید خراسانی
سلام
خسته نباشید، خدا قوت
یاد سال 88 تو این روزها بخیر ، جنبش مضحک سبز هنوز روی لجنی خودش رو نشون نداده بود
به خاطر همین با مطلبی با موضوع بصیرت راه رهائی از فتنه به روزم
یاعلی
سلام
من دوستم مستاجر کردان بود...

حرف های جالبی در باره کردان می زد...


با مطلبی با عنوان "چهارده خرداد پارسال" بروز هستم

یا علی
http://haji68.persiangig.com/video/DSC00750.JPG
http://haji68.persiangig.com/video/DSC00751.JPG
http://haji68.persiangig.com/video/DSC00753.JPG
http://haji68.persiangig.com/video/DSC00754.JPG
http://haji68.persiangig.com/video/DSC00755.JPG
۲۷ خرداد ۸۹ ، ۲۲:۰۹ آنتی بالاترین
متنی به علت جنایت سایبری بلاگفا :(همراه با پوستر طراحی
شده)


. . . آیا واقعا به نظر شما وبلاگ های ما غیر فعال و مطالب های ما بی محتواست
؟



پس کجاست آزادی کانادایی ؟

{?.مدیریت سایت BLOGFA.COM ضمن دفاع از آزادی بیان و قلم از کاربران

خود می خواهد تا شرایط و قوانین کشور ایران و کانادا (!!) را نیز در نظر داشته

باشند تا از این جهت برای وب سایت و یا وبلاگ نویسنده مشکلی بوجود نیاید . }



شما فراموش کرده اید بلائی را که جوانان انقلابی پاکستان بر سر ((فیس بوک))
آوردند ؟؟ . . .


متن کامل در وبلاگ آنتی بالاترین
WWW.BALATARINSOOTI.BLOGFA.COM
سلام.
لطفا بیاید بخونید ونظرتون رو درباره دکتر شریعتی بگید.
منتظرم
یاعلی
سلام خدا قوت همسنگر ، با موضوعی در مورد ماهواره به روزم منتظرتان هستم ، یا علی
بخوانید و اطلاع رسانی کنید
1- گفت‌وگوی مستقیم تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم
2- چفیه و عکسهای از یک مهندس بسیجی
3- پروفسور حسابی بیش از دانش، قدرت دانستن داشت --- این مطلب رو حتما تا آخر بخونید
4- هشدار به مسئولان ---رهبر معظم انقلاب: نباید بخاطر یک عملکرد، دولت و سایر قوا را در چشم مردم بی‌اعتبار کرد

---- هر روز با آخرین اخبار منتظرتان هستیم ------- هسته های مقاومت تاکتیکی(همت)
هر چند که دیر یادمان افتاده ست
اینکه تو نیامدی دلیلش ساده ست

ما تا سر کوچه آب و جارو کردیم
گفتیم بیا جهان ما آماده ست
http://s26.aks98.com/files/76813930398185116249.doc
با سلام به شما دوست عزیز

هر کدام از لینک های زیر را که خودت خواندی و پسندیدی آنرا لینک کن . مطمئن باش که مطالب بیهوده ندارد و فقط لینک های پر بازدید را برای شما گذاشته ام :

برای :

دستگاه های شوکر الکتریکی( Stun Guns ) :
http://faal.blogfa.com/post-1023.aspx

فیلم استفاده دستگاه شوکر الکتریکی روی یک انسان :
http://faal.blogfa.com/post-1025.aspx

دستگاه های شنود و جاسوسی و استراق سمع و فیلمبرداری مخفی + عکس :
http://faal.blogfa.com/post-985.aspx

فیلم ها و انیمیشن هایی از آناتومی انسان :
http://faal.blogfa.com/post-999.aspx

اسکن کردن فایل و سیستم شما از وجود ویروس به شکل آنلاین از طریق اینترنت :
http://faal.blogfa.com/post-1007.aspx

مقایسه سایت های برتر و پربازدید از نظر تعداد بازدید کنندگان :
http://faal.blogfa.com/cat-77.aspx

بررسی بورس ایران ( نرم افزار نماد ) :
http://faal.blogfa.com/post-793.aspx

تست ، آنالیز و معرفی برترین آنتی ویروس سال :
http://faal.blogfa.com/cat-21.aspx

تحریم و فیلتر شدن ایران در اینترنت + سند :
http://faal.blogfa.com/post-993.aspx

آموزش جستجوی پیشرفته نرم افزارها و فایل ها در RapidShare.com و ...
http://faal.blogfa.com/post-1003.aspx

دانلود اتوماتیک از رپیدشیر
http://faal.blogfa.com/post-973.aspx

اخبار هک شدن سایت های ایرانی و هکر آنها :
http://faal.blogfa.com/cat-11.aspx

هواشناسی آنلاین :
http://faal.blogfa.com/cat-71.aspx

جدیدترین برنامه ها و سیستم عامل ماشین حساب کلاسپد :
http://faal.blogfa.com/cat-25.aspx

نرم افزارهای ویژه امنیتی :
http://faal.blogfa.com/cat-82.aspx

ارسال رایگان SMS :
http://faal.blogfa.com/cat-76.aspx

پلاک های خودروهای ایران ( پلاک ایران بر اساس شهر و استان ) :
http://faal.blogfa.com/post-856.aspx

دانلود و پیش نمایش کلیه فونت های فارسی :
http://faal.blogfa.com/cat-81.aspx

میزان مصرف انرژی لوازم خانگی :
http://faal.blogfa.com/post-806.aspx

بهتر است که خودتان بخوانید و لینک کنید .
فقط برای یادآوری
سر بزنید میفهمید
سلام، قبلان کارگر افغانی میگرفتم چون هم ارزن بودند و هم کارگرهای خودمون کارهای اینها را نمی‌خواستند. اخیرا تمام کارگرهمون ایرانی‌ هستند چون خیلیها بیکارند و نون شب ندارند. در حالی‌ که این به اصطلاح محافظان انقلاب هر روز تو سر و کلّه همدیگر میزنند و سر پولشون دعوا میکنند. انقلاب همین بود؟ گرسنگی، بی‌ عدالتی، بیچارگی. این انقلاب تا الان فقط برای نه مسلمانان و بی‌ خداها مثل چین و روسیه خوب بوده.
۰۳ دی ۹۱ ، ۰۱:۲۲ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
اگر از گناه مطهری، رجایی هست که بهشتی باشی و اگر باهنر شهادت آشنایی، مغتح درهای بهشت میشوی و اگر با همت تقوا پیشه کنی صیاد دلها می شوی

شهدارایادکنیدحتی بایک صلوات
سلام بزرگواربماهم سربزن
التماس دعا
اجرت باشهدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">