آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

خدایا برم گردان!

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۲ ب.ظ

جوون تر که بودم(‌اوایل دوره لیسانسم)‌ تو یه نشریه دانشجویی فعالیت می کردم، اینقدر علاقه و شور داشتم که دلم می خواست با اون نشریه دانشجویی دنیا رو عوض کنم ، همه بچه های دانشکده مون رو جذب ارزش های انقلاب اسلامی و ... کنم

هر روز گفتم از فردا برای ترکوندن بیدار میشم اما اون فردا هنوز نیومده، فقط من و انگیزه هام با هم آب رفتیم!

الان با اینکه تو یه خبرگزاری کار می کنم حتی انگیزه تغییر دادن همکارم رو هم ندارم چه برسه به جامعه و دنیا!

وقتی به عقب نگاه می کنم می بینم چقدر نسبت به الانم شفاف تر و خالص تر بودم،‌کاش دنیا گزینه restore داشت شاید می تونستم عوضش کنم!

...................................................

 رب ارجعون لعلی أعمل صالحا فیما ترکت!

نظرات  (۵)

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۰۳ مریم درستی نادعلی
هر لحظه شروع یه دنیای جدیده ...
پاسخ:
آره واقعا :)
سلام دادا
چاکرخاتیم
من همیشه معتقد به یک انقلاب درونی بودم.
ممنون که سر می زنی
بعد امتحانات ان شاء الله مبسوط تر میام .


پاسخ:
سلام رفیق
واقعا نیاز به یه انقلاب شدید داریم شدید!
مخلصم
انشاالله
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۴ قاسم صفایی نژاد
الان یه بنده خدایی بود بهت میگفت حس کن در مرکز دنیایی ;)
پاسخ:
:) آره به نکته خوبی اشاره کردی 
البته نکته اینه که گفتن این حرف ساده است اما در عمل سخته!

چه احساس مشترکی!

فکر کنم حفظ این حس ها نیاز به یک مراقبه دائمی داره. یعنی حداقل هر دو سه هفته ای یک بار ، خودتو یاد اینجور چیزا بندازی و سعی کنی تو برنامه هات و تو نیت هات تجدید نظر کنی. البته این روش فعلا برای من جواب نداده! ولی امیدوارم کم کم جواب بده!

پاسخ:
خب وقتی جواب نمیده چیکار باید کرد مجتبی؟
فکر نکنم با فکر کردن جوابی بده تا حالا که نداده!
متاسفانه برای این درد، هنوز قرص یا آمپولی اختراع نشده. حرف اصلی من مراقبه بود نه فکر کردن. فکر کردن یکی از ابزارهای مراقبه است. فکر نکنم قوی تر این چیزی باشه. البته بازم میگم من خودم نتونستم درست و حسابی مراقبه کنم ولی فک کنم اگه بتونم جواب بده.
پاسخ:
نمی دونم،‌ شاید استاد اخلاقی چیزی به درد آدم بخوره البته تو این وانفسای روزگار نمی دونم چقدر وقت واسه استاد اخلاق و ... میشه گذاشت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">