آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

ماشین زمان!

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

وقتی فکر می کنم که قدم به قدم دارم به پایان 20 و اندی سالگی هایم می رسم غصه همه وجودم رو می گیره، اینکه چند ساله دیگه وقتی ازم می پرسن چند سالته باید بگم 30 سالمه خیلی واسم تلخه اینکه بابام 50 سالش شده و موهاش سفیده خیلی برام عذاب آوره!

وقتی بچه بودم آرزو داشتم بزرگ شم، مثلا 22 ساله! فکر می کردم وقتی 24-5 سالم بشه دیگه اوج موفقیتمه و به هر جا بخوام می رسم اما دقیقا وقتی به همون 22 سالگی رسیدم حسرت خوردم که کاش هیچ وقت از این سن عبور نمی کردم!

22 سالگی

20 و خورده ای سال از عمرم گذشت و الان که نگاه می کنم می بینم به هیچ جا نرسیدم به هیچ جا!

کاش ماشین زمان واقعی بود!

........................................

پ.ن: عکس برای وقتی است که 22 سالم بود، اوایل نامزدی (عکاس: خانمم!)

۹۲/۰۲/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۶)

۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۵۴ مریم درستی نادعلی
یادش بخیر :)
نا امید نباش...
سلام خدا قوت

آقا علیرضا این فکرهای مال آدمای نا امید هستش و کسائی که خدا جائی توی زندگیشون نداره، در حالیکه شما توی نوشتاهاتون از خدا یاد می کنید پس امیدوار باشید و به نظر من همین که یه همسر خوبی مثل خانم نادعلی دارید بدونید که به خیلی چیزا رسیدید؛ پس به خدا توکل کن که هنوز آغاز راهی. منم وقتی همسن شما بودم این افکار به سراغم میومد ولی کم کم اینو متوجه شدم که همه چیز دست خداست فقط من باید به خدا توکل کنم و سعی تلاشمو کنم تا به خواسته هام برسم.
در ضمن اینکه آدم می بینه اطرافیانش دارن هروز شکسته تر و پیر تر میشن و اون غصشون بخوره یه امر طبیعی هستش، باید تا جائی که می تونیم بهشون محبت و احترام کنیم.
ان شاء الله همیشه زیر سایه ایزد منان خوش و سلامت باشید و در کنار همسرت زندگی پر از شادی و معنوی داشته باشید و آخر الامر عاقبت بخیری هممون
هی هی! جانا سخن از زبان ما میگویی! من که با اینکه هنوز بیست و اندی سالمه، احساس میکنم سی و پنج سالم شده! چیکار کنیم علیرضا خیلی بی بخار شدیم؟!!
پاسخ:
نمیدونم والا مجتبی، داغون شدیم رفت نفهمیدیم چی شد هیچ کاری هم نکردیم!
الان مثلا میخوای عدای آدم بزرگا رو دربیاری
پاسخ:
گلابی ادا نه عدا!
تحلیلم درباره کاندیداها رو تو رندان دیندار نوشتم. منتظر تحلیلت درباره تحلیلم و استدلالاتم هستم. میخام ببینم درست فکر میکنم یا نه.
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ علیرضا موحد دانش
سلام علیکم
به به ما شا الله خدا حفظتون کنه
زندگیتون به شیرینی عسل ، زیاد نا امید نباش، انسان به امید زندست
اعیاد پیشاپیش مبارک
تشکر به ما سرزدین، لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">