آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

توهم انباره!!!

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ
من شیخ علی سلطان ـ یک اغفال شده - هستم،یک متحجر که تحت تاثیر القائات پوپولیستی قرار گرفت و نا خواسته بسیجی درباری شد! عکس من قبل از روشنفکر شدنم!

خدا از من بگذرد،چقد در مقابل فضای باز و جامعه مدنی ایستادگی نمودم!قدر نهضت و بر و بچ آنرا نمی دانستم،می پنداشتم آنان با ایالات متحده مغازله می نمایند و در ایران.....

ساده بودم،این بسیجی های درباری به من می گفتند که ۳۱ مرداد ۱۳۵۸ مهندس بازرگان،ابراهیم یزدی و امیر انتظام ۲ ساعت جلسه سری با بیدن کوپف نماینده سیا در تهران داشتند من ساده دل هم باورم می گشت!به این حقیر می گفتند مهندس بازرگان حداقل ۳ مرتبه در خرداد و تیر ۵۷ با جان استمپل(افسر اطلاعاتی سیا)ملاقات داشته است من بیچاره هم باور می نمودم،آن دیکتاتورها به من می گفتند.....

اما نه!وقتی یکی از وبلاگ های پر محتوا و علمی آنان را دیدم فهمیدم که چقدر از تمدن به دورم ،متحول گردیدم با خویشتن نجوا کردم که ای بیچاره روی انابه به درگاه خداوندی آر از اینهمه اشتباه و چنین نیز کردم.

گفتم :آخر تحمل افکار مخالف و رفتار متمدنانه را از آنان بیاموزبرای مثال نیم نگاهی به ۱۸ تا ۲۲ تیر ۷۸ بیانداز و بنگر که چگونه در کمال آرامش و وقار و رعایت تمدن به مصاف این نظام پوسیده رفتند!؟

آزادگی را از دکتر مصدق کبیر بیاموز،اصلاً تا به حال دیده ای که این ابر مرد دست بوس همسر محمد رضا پهلوی دیکتاتور بشود؟عدم دست بوسی مصدق کبیر از ثریا اسفندیاری زن محمد رضا پهلوی!!!!

آیا دیده ای که خود را مرهون و مدیون اعلیحضرت شاهنشاه آریا مهر بخواند؟

اصلاً قانون امنیت اجتماعی ایشان را دیده ای که در آن تمام حقوق شهروندی لحاظ شده است؟

آیا فداکاری های آن عزیز را در ماجرای ۳۰ تیر می دانی؟

لعنت به این دروغ گویان!تا به کی تهمت به این مفاخر جامعه ایرانی؟!

بنده از وقتی به نظریه ارزشمند و منطقی «آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه!!» رسیدم فهمیدم که باید از دست ریش خلاص شد و به آزادی اندیشه رسید و چنین نیز کردم!تصویر من پس از انتلکتوئل(روشنفکر) شدنم!

درود بر مصدق!درود بر بازرگان!درود بر سحابی!سلام بر امیر انتظام!درود بر جان لاک!درود بر منتسکیو!درود بر شیرین شیرینا!درود بر...

زنده باد مخالف من!(البته غیر از بسیجیان خشونت طلب و مدافعان ولایت فقیه و....!!!!!)

(لحن نوشته بخاطر زیادی منورالفکر شدن این حقیر چنین گشته است!)

۸۷/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۱۶)

خوب شد فهمیدی و به من هم گفتی
تا حالا من هم در اثر شستشوهای مغزی بی سوادها، متحجر و امل و واپسگرا و طالبانی و چماق بدست و شپشو و... بودم ولی حالا با این جرقه تو مثل اینکه متحول شدم
ممنون که با وطن پرست های واقعی آشنام کردی
پاسخ:
شیخ علی سلطان:خواهش می کنم برادر(ببخشید ،یعنی شهروند گرامی!)این حداقل وظیفه من به عنوان یک روشنفکر رفرمیست بود!!!!!!!!
۱۹ شهریور ۸۷ ، ۱۷:۰۶ مبارز( یک بچّه مسلمان)
داشتم بادکتر غیبتت را می کردم...
کی بهت گفتیم شیخ!!!آن هم علی سلطان
راستی خالی زیادی نبند!!!
اصلاً این قیافه آخریه تو نیستی....
پاسخ:
شیخ علی سلطان:مگه تنها رفیقام تو و دکترین؟
۱۹ شهریور ۸۷ ، ۱۷:۲۳ مبارز( یک بچّه مسلمان)
یادم رفت
دارم دکتر هم وبلاگ نویس می کنم!!!!!
این هم بخون برو حالشو ببر
.
.
.
اسم علی مکتوب علی کل شی
یه یا علی بگو و حال کن عشق تو تا نجف ارسال کن
همه چی علی، راه میریم علی، بلند میشیم علی، عشقمون علی،امامون حسین ابن علی، رهبرمون هم سید علی...کور بشند دشمنای علی
ابوموسی اشعری وحجاجم قران می خوندن دلیل نمیشه تو هم از جنس اونایی با این عکس تام کروز کثافت که عروسی نکرده بابا شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اصولا شما با اسامه بن لادن نسبتی ندارین چطوری مسلمون امریکائی بابا اسلام امریکائی
پاسخ:
اگرم خواستی چند تا اسم دیگه ام من بهت یاد بدم،خواستی تهمت بزنی دستت پر باشه!
۲۰ شهریور ۸۷ ، ۱۴:۰۸ مبارز( یک بچّه مسلمان)
تا کشور شد هر آن کس....
۲۰ شهریور ۸۷ ، ۱۴:۰۹ مبارز( یک بچّه مسلمان)
البته منظور از کشور=کور است
۲۰ شهریور ۸۷ ، ۲۲:۰۳ سید ذوالفقار
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج...
---------------------------------------------------
با سلام
ممنون از کمک و راهنمایی تون...
منم لینکوندمنتون...
یا علی
خدا تمام مریضای اسلام رو از دم شفا بده...
بالاخص از انواع حاد اون....واقعا ارزش جواب دادن نداری برادر...
پاسخ:
شهروند گرامی!پروستریکا و گلاسنوست چی شد؟؟
۲۱ شهریور ۸۷ ، ۱۳:۳۴ رضا-فریب خورده-
عزیز...جوابتو دادم...از قرار معلوم شما و استاد اسفندیاری در اونیکی وبلاگه،قرار رو بر این گذاشتید که برای هم کامنت بگذارید...درسته؟؟؟
چه روش خوبی...یادم باشه رفیقامو صدا کنم برای هم کامنت بگذاریم و قرض الحسنه ی نان راه بندازیم.
پاسخ:
شیخ علی سلطان:پسرم اسفندیاری کیه؟بازم قرصاتو بر عکس خوردی؟؟؟؟
۲۱ شهریور ۸۷ ، ۱۳:۳۸ مبارز( یک بچّه مسلمان)
اولاً عنتیقه!!!
دوماً
ببین از من انتقاد می کنند و فحش می دهند اما کیا؟ اون وری ها!!!!
اما علیرضا نمی دونم یا طنز زیادیه که بقیه حالیشون نمیشه...
فعلاً
۲۱ شهریور ۸۷ ، ۱۵:۱۱ محمد علی امجدیان
جالبناک بود
سلام اخوی
طاعات وعبادات مقبول حق
مطالبتون رو خوندم
قشنگ بود تو توهم انباره!!! ضربه فنی کردی
دومی هم یک نو آوری و زائیده خلاقیت وایمان
با یک سری مطالب وتراوشات به روزم سر بزن نظر کارشناسی بده مبسوط وکارشناسی

منتظرم
نکاری ما رو
آپ کردی خبرم کن
۰۶ آبان ۸۷ ، ۲۳:۴۳ مهدی خزاعی
اسلام الیکم و علی شیخنا علامه کوچولونا(ان شا الله علامه بشی) شیخنا بحرت وبلاگک و افتخرت یا شیخ انا اکون من محبینکم( ولو لا کاملا) شیخ انا اکون من اعراب الیرانی و جارکم فی المحل سمعت اتکون مریضا ان شا الله یشفیک الله انا ارید ازد اععرفکم و سیا ستکم واکونو من رفقا کم ان شا الله اتکون من النا صرین و الشاهدین فی سبیل الله و للحق ولا غیر والسلام
۰۶ آبان ۸۷ ، ۲۳:۴۴ اقا مهدی خزاعی
سلا م لوطی
بارک الله
الحق که درس بی شرمی را خوب یاد گرفته ای. لطفا بیا اوین بدرد بازجو شدن می خوری فرزندم.
اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو
گفتم که یک غزل بنویسم برای تو
احساس می کنم که کمی پیرتر شدم
احساس می کنم که شدم مبتلای تو
برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو
دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
از قول من بگو به دلت نرم تر شود
بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو!
دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد :
یک آسمان ، بهانه ی باران برای تو
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم
رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

باسلام
وبلاگ زیبا وپر محتوایی دارید من قبلا هم به وبلاگت سر زده بودم از مطالبت لذت بردم خوشحال می شم به من سر بزنی ونظرت رو بگی...
دیدم قدری گرفته ام
انسان وقتی دلش گرفت از پی تدبیر می رود
من هم رفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">