آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

با نوت 8 چشمک زن خود چه کنیم؟

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

وقتی برای اولین بار با مشکل اعصاب خوردن چشمک زدن تبلتم مواجه شدم گفتم شاید یه مشکل نرم افزاری باشه، سریع مثل همه رفتم تو نت سرچ کردم تا ببینم آیا تنها بدبخت مبتلا به این مساله منم یا بقیه هم درگیر شدن؟

با سرچ کردن دیدم که چه خبره!‌ کلی آدم دیگه مثل من تو سایت ها مشغول فحش و فضیحت دادن به نوت 8 و باعث و بانی ش هستن و گلایه میکنن از چشمک زدن و پرش آنتن و خاموش شدن های ناگهانی این تبلت. در بین کامنت ها یه چیز نظرم رو جلب کرد، چند نفر گفته بودن مشکل این تبلت از سوکت اون هستش

این شد که رفتم دنبال کشف(!) معمای سوکت. بالاخره با گشتن های فراوان فهمیدم باید چیکار کنم،‌الان که این پست رو می نویسم (15 فروردین 95)‌دو هفته س که با این روشی که در ادامه می نویسم تبلتم درست شده و بدون هیچ گونه ایرادی به راحتی کار می کنه حتی روزی 4 ساعت باهاش آسفالت بازی می کنم و به راحتی جواب میده.

مشکل من اینجوری حل شد که درب تبلت رو باز کردم، سوکت باطری رو یافته و یه بار فقط در آورده و سر جاش زدم! همین

اما چطوری این کار رو کردم؟ در ادامه تصویری ببینید (منبع عکس ها سایت مهارت های فنی هستش)

 

مرحله ۱

قلم S-Pen را جدا کنید.

کارت حافظه ی Micro-SD را جدا کنید.


مرحله ۲

به دقت با ابزاری پلاستیکی، از جایی که قلم S-Pen قرار داشت شروع کنید به بالا آوردن گوشه دستگاه

 


مرحله ۳

ابزار پلاستیکی را به دقت بالا آورید و آن را طول دستگاه حرکت دهید تا قاب پشت کامل از دستگاه جدا شود.

 

 

توجه

تقریبا هر ۲ سانتی متر یک چفت وجود دارد، در حالیکه دارید قاب پشت را باز می کنید باید صدای باز شدن این چفت ها را بشنوید. مواظب هم باشید که در تبلت نشکنه، با حوصله این کار رو انجام بدین

 

 

بعد از این که در تبلت رو باز کردید یه سوکت سفید کنار باطری هستش که باید با دقت به سمت بالا بکشیدش تا در بیاد، یه کم خود سوکت و زیرش رو تمیز کنید بعد بزنید سرجاش.

نوت 8

تبلت شما درست شد!

 

 

پ.ن:

1- اگر دوباره تبلتم دچار مشکل قبلی شد در همین پست می نویسم

2- تجربیاتتون در این مورد رو با بقیه هم در اشتراک بذارید شاید به کار دیگرون هم اومد


نظرات  (۱۳)

ممنون از شما. مشکل تبلت من دقیقا همین چشمک زدن بود که با این راه حل کاملا درست شد البته من فقط یک کم سکوت رو فشار دادم و حتی بازش هم نکردم. برای باز کردن هم چون به اون وسیله پلاستیکی توی شکل دسترسی نداشتم از یه وسیله فلزی نازک استفاده کردم که خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد
پاسخ:
خدا رو شکر
اگر احیانا بعدا مشکلی به وجود اومد لطفا همینجا بگین شاید به درد بقیه هم بخوره
سلام
خداخیرت دهد آقای ملوندی. منم همین مشکل رو داشتم و حدود دو سالی باهاش درگیر بودم. حتی دادمش برای تعمیر و یکی از قطعات مربوط به تغذیش رو عوض کردند. چند روزی درست بود ولی دوباره مشکلش برگشت. بالاخره حدود یک ماه پیش مطلب شما رو دیدم و امتحانش کردم. خلاصه اینکه الان یک ماه است که به صورت دائم دارم ازش کار می کشم و حتی یک بار هم صفحش چشمک نزده.
البته منم مثل آقا سیف الله فقط سوکت رو فشار دادم و اون وسیله‌ی پلاستیکی رو نداشتم و بجاش از یک کارت ویزیت استفاده کردم. پیشنهاد میکنم اگر شخص دیگری این مطلب رو خوند بهتره از یک وسیله‌ی غیر فلزی استفاده کنه.
ممنون و ان شاءالله هرجا هستید موفق باشید.
پاسخ:
الحمدلله
متاسفانه تو نت هم همین راه حل ساده رو جایی درست حسابی ننوشته و تعمیرگاه‌های موبایل و تبلت رسما سر آدم رو کلاه میذارن
سلام،مشکل تبلت من از اول پرش آنتن بود،ولی مدتها بود بدون سیم کارت و وای فای استفاده میکردم،امروز تبلتم ریست فکتوری کردم و سیم کارت که انداختم باز با همان مشکل پرش،رفتن انتن،مواجه شدم،در حال سرچ پیج شما دیدم،اینکار انجام دادم،حالا تبلت اصلا شارژ نمیشه!؟ در صورتیکه قبلا مشکلی با شارژ نداشتم!ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سلام
واقعا دستت درد نکنه
تبلت من p901 بود همین مشکل که با این راه حل درست شد
ممنونم
پاسخ:
ارادت
آقا یک دنیا ممنونم از کمکت، حل شد مشکل
خدا واقعاً خیرت بده
آدمای خوبی مثه تو کم پیدا میشن
پاسخ:
مخلصم
با سلام و عرض خسته نباشید.میخواستم بدونم با اینکه حدود یک سال یا بیشتر گذشته هنوز تبلت شما هیچ مشکلی پیدا نکرده و سالم هست؟ یعنی صفحه اش پرپر نمیکند؟
ممنون میشم اگر جواب دهید چون تبلته من نسخه اتدرویدش4.2 هستش و اگه اپدیت کنم میشه 4.4 ولی مشکل اینجاست اگه اپدیت کنم صفحه پرپری میشود میخواستم بدونم این راه حل شما تا الان پاسخگو بوده است؟
اگرجواب گو بوده است که من اپدیت کنم.
باتشکر
خیلی ممنون تبلت منم همینطوری بود ولی الان عالیه
پاسخ:
سلامت باشید
خدا رو شکر
سلام
واقعا ممنون. مدتها بود این مشکل رو داشتم و میخواستم باتری عوض کنم ولی مشکل با این کار خیلی راحت حل شد، بازم ممنون
تشکر
سلام خسته نباشید من همین مشکل داشتم  با همیناین راه حلی که گفتید عمل کردم تا یک هفته ای درست شد و دوباره خراب شد و شروع به چشمک زدن کرد مجددا همین کارو کردم دیگه تاثیر نداشت الان به حدی چشمک میزنه که که سومت شارژر رو وصل میکنم چشمک میزنه و خاموش میشه
از وقتی این کارو کردم تبلتم دیگه هیچ تصویری رو بالا نمیاره و همه چیز رو برفکی نشون میده .هعی داغون شد تبلتم
سلام، من این راه حل رو توی خیلی از سایت ها قسمت نظرات کاربران دیدم.
هر از گاهی مشکل پر پر زدن صفحه و خاموش شدن و پریدن آنتن داشت. تا اینکه دو روز پیش کلا خاموش شد و در حالت خاموش هم صفحه ش می پرید. بردم تعمیراتی گفت آی سی کی پد پاور ولومش اتصالی داره! (بی سواد!) گفتم الکی عیب میزاره روش، آوردم خودم همین روشی که گفتن رو انجام دادم. و تبلتم روشن شد. خاستم بگم قبل از اینکه ببرین تعمیر حتما مشکل رو توی اینترنت سر کنین. خیلی وقتا تعمیرکار ها هیچی سرشون نمیشه و بدتر میزنن چشم و چالشم خراب می کنن.
پاسخ:
خدا رو شکر که حل شد 

علی رضا مممونم ازت  مصکل تبلت من هم با این روش حل شد.

مرسی مرسی مرسی دمت گرم جناب❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">