آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

🔹پس از انتشار سخنی از سیدعباس عراقچی،‌ مبنی بر این که در موضوع مسائل موشکی با غرب، مذاکره‌ای آغاز نشده اما به برخی سوالات از سوی برخی افراد نظیر سفیر آلمان در تهران در قالب #گپ و گفت پاسخ داده شده است؛ موجی از انتقادات به سوی دولت مذاکره سرازیر شد و این اقدام به عنوان سرآغاز #برجام2 تلقی شد.

🔸با فراگیر شدن این واکنش‌ها، برخی در مقام توجیه سخنان عراقچی برآمدند و آنچه به عنوان #گپ_موشکی معروف شد را فقط پاسخی محترمانه از سوی مقامات ارشد نظام برای شبهات به وجود آمده جلوه دادند.

سیدعباس عراقچی

🔹اما گپ‌ موشکی  پیش از آن که عملی محترمانه و رفع شبهه‌ای ساده باشد، تجلی چندباره حس حقارتی است که در ناخودآگاه ملت‌های پابرهنه نگاه‌داشته شده توسط استعمار رسوب کرده است. افرادی که خود را همیشه موظف به پاسخگویی و رفع شبهه برای مالکان جهان می‌دانند..

🔸چرا هیچ گاه این پاسخگویی‌ها از سوی مقابل نیست؟ چرا سفرای ایران در کشورهای جهان اول (کوه‌های المپی که خدایان در آن ساکنند) به سراغ مقامات ارشد آنها نمی‌روند و فرضا نمی‌پرسند که چند ده (یا چند صد) موشک هسته‌ای شان به چه کار می‌آیند؟

🔴 چرا آقای عراقچی هیچ گاه از ساکنان کاخ‌های سیاه برافراشته بر استخوان برادران و خواهران مظلوم ما در کشورهای استعمار زده نپرسید که خون چند میلیون بیگناه افغانستانی، عراقی، فلسطینی، ویتنامی، الجزایری و ... بر عهده کیست و چرا امپراتوری میلیتاریستی غرب روز به روز سلاح‌های آتشینش را برای هدف گرفتن سینه بیچارگان جهان چندمی، قوی‌تر و مخوف تر می‌کنند؟

 

* این مطلب در کانال مکتوبات منتشر شد

https://t.me/maktubmed/3612
 

۹۶/۰۸/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۱)

۲۳ آبان ۹۶ ، ۰۱:۰۸ قاسم صفایی نژاد
پست شما در کانال تلگرامی بلاگرها بازنشر شد
https://t.me/blogerha

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">