آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

دفاع مظلومانه

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۸۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

حقیقتش دیدم چند وقت پست جدید نداشتم گفتم درباره جنگ و علل و نتایجش بنویسم،هر چی فکر کردم دیدم به دلم نمی نشست تا اینکه بین کتابهام نگاهم به «منشور روحانیت» افتاد با خودم گفتم:« چون که صد آمد نود هم پیش ماست» پس همین مطلب زیر شد پست جدیدم(اعتراف می کنم نزدیک بود اشکم در بیاد حالا نمی دونم تو هم اینجور میشی یا نه!)

«.... هر روز ما در جنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم.ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم،ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ به جهان ثابت نموده ایم، ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم.ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناختیم ، ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم، ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه های انقلاب پر بار اسلامی مان را محکم کردیم ، ما در جنگ حس برادری و وطن دوستی را نهاد یکایک مردمانمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابر قدرتها سالیان سال می توان مبارزه کرد، جنگ ما کمک به افغانستان را به دنبال خواهد داشت،جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت،جنگ ما موجب شد تا تمامی سردمداران نظامهای فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند ، جنگ ما بیداری پاکستان و هندوستان را به دنبال داشت........

ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم.راستی مگر فراموش کرده ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نتیجه فرع آن بوده است؟ملت ما تا آن روز احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل نمودو خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید ننمودند،آن ساعتی که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد باز به وظیفه خود عمل کرده است،آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟

نباید برای رضای چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده ها به گونه ای عمل کنیم که حزب الله عزیز احساس کند که جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولیش عدول می کند.تحلیل این مطلب که جمهوری اسلامی ایران چیزی به دست نیاورده وو نا موفق بوده است آیا جز به سستی نظام و سلب اعتماد مردم منجر نمی شود؟!

 تاخیر در رسیدن به همه اهداف دلیل نمی شوئد که ما از اصول خود عدول کنیم.همه ما مامور به ادای تکلیف و وظیفه ایم نه مامور به نتیجه.....»

بخشی از پیام حضرت امام راحل(قدس سره الشریف) به روحانیون سراسر کشور(معروف به منشور روحانیت)-3/12/67

 

 

 

۸۷/۰۷/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۷)

۰۴ مهر ۸۷ ، ۱۲:۲۱ رضا-فریب خورده-
شنیدم گفتی که "ید ات با کفایت است"...چه یدی...
راستش در اون مورد.
من وقت زیادی نداشتم.زیاد براش بنویسم.
راستش مطلبش رو هم نخوندم...یکسری کلیات رو سریع نوشتم.
البته بعدا خوندمش...مطالب اش آبگوشتی بود.
در مورد تلمذ هم زیاد مهم نیست.
حالا اگر مسئله حاد هست بگو بازم برم سراغش...
پاسخ:
دارم بهت امیدوار میشم حیف که فریب خورده ای!!!!
۰۴ مهر ۸۷ ، ۱۲:۲۴ رضا-فریب خورده-
" جنگ ما بیداری پاکستان و هندوستان را به دنبال داشت........"
اگه بیداری...رشد مدارس مذهبی تروریست پرور در وزیرستان پاکستان و کشمیر هند است و شما تروریسم و آدم کشی و خود ترکوندن مردم غیر سنی رو بیداری اسلامی می دونی به نظر من باید یک فکر اساسی در مورد تفکراتت بکنی...
راستی مگر فراموش کرده ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نتیجه فرع آن بوده است؟
پاسخ:
شیخ علی سلطان: کاش فراموش نکنیم.....
خدایش بیامرزاد
چه اندیشه و نگاه والایی
حسرت به دل برای عمل به آرمان هایش هستم
هرچند که ما کم کاریم اما هستند کسانی که پیام امام رو درک کرده اند
و امید های تازه ای در دل ما روشن شده
به امید آزادی همه ملت ها از یوغ استکبار
۰۴ مهر ۸۷ ، ۲۲:۵۲ رضا-روشنفکر نمای فریب خورده-
حالا تو هم شور حسینی برت نداره...
اینو بخون...
http://www.forequality.info/spip.php?article2890
سلام تبادل لینک داری ؟
اکه خواستی لینکمو بگذار به نام سرمایه گذاری و سود ماهانه 19.5%
بگذار خبر بده بگذارم به چه نامی موفق باشی
اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو
گفتم که یک غزل بنویسم برای تو
احساس می کنم که کمی پیرتر شدم
احساس می کنم که شدم مبتلای تو
برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو
دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
از قول من بگو به دلت نرم تر شود
بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو!
دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد :
یک آسمان ، بهانه ی باران برای تو
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم
رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

باسلام
وبلاگ زیبا وپر محتوایی دارید من قبلا هم به وبلاگت سر زده بودم از مطالبت لذت بردم خوشحال می شم به من سر بزنی ونظرت رو بگی...
دیدم قدری گرفته ام
انسان وقتی دلش گرفت از پی تدبیر می رود
من هم رفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">