آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

چرا احمدی نژادیست شدم؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۷، ۱۰:۰۶ ق.ظ
هیچ وقت راهپیمایی روز قدس شش سال پیش یادم نمیره، توی خیابان طالقانی می رفتم که یک پژوی سبز از جلوم رد شد از بین مردان داخل ماشین فقط یک نفر برام آشنا بود اما اسمش ،«خدایا چرا اسمش یادم نمیاد؟!! »ناچار با عنوان مسئولیتیش بهش سلام کردم:«سلام آقای شهردار!!»

راستش احمدی نژاد ()بدجور به دلم نشست، مسئول خاکی و خودمانی ،چقدر شبیه ما بچه های پایین شهری بود، به قول کارتهای تبلیغاتیش« مردی از جنس مردم!!»

وقتی احمندی نژاد کاندید ریاست جمهوری شد ترسیدم،گفتم خدایا چرا احمدی نژاد؟احمدی نژاد رای اصولگرایان رو می شکنه!! اما اعتراف میکنم ته دلم خوشحال بودم، احمدی نژاد برایم تبلور شعارهای انقلاب بود که به لطف دولت های کریمه اصلاحات و سازندگی از یاد رفته بودند!!

احمدی نژاد آدمی بود که جلوی آقایانی که خود را صاحب نظام می دانسنتد ایستاد.

احمدی نژاد وقتی از عدالت حرف می زد به دلم می نشست، من بچه پایین شهرم ،بعضی سرداران سازندگی و اصلاحات آنقدر به من دروغ گفتند که دروغ گوها را راحت تشخیص بدم، احمدی نژاد اما دروغ نمی گفت،دلم شهادت می داد.

احمدی نژاد اگر از محرومان حرف می زد خود محرومیت را دیده بود مثل بعضی آقایان نبود که زندگی سلطنتی را زندگی در حد کفاف و عفاف بنامند!!!

احمدی نژاد لباس ساده می پوشید و به آن افتخار می کرد هر چند برخی آقایان در نماز جمعه هایشان ساده پوشان را جلنبر بنامند!!

احمدی نژاد وقتی دست آقا را می بوسید از عشق به ولایت بود مثل  بعضی ها دنبال شورای رهبری یا خود رهبری نبود!!!

احمدی نژاد وقتی اللهم عجل می گفت از اعتقادش می گفت ولو اینکه بعضی حضرات قم رفته آنرا ترویج خرافات می دانستند و می دانند.....

آری این صفات و خصائل احمدی نژاد این توانایی را داشتند که نقصهایش را بپوشانند و آنقدر جذاب بودند که بتوانند مرا احمدی نژادیست کنند چون برای من احمدی نژادیسم یعنی ذوب در ولایت مطلقه فقیه....

 

۸۷/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۶)

آقا عیدت مبارک
پاسخ:
شیخ علی سلطان:همچنین برادر عید شمام مبارک
درسته که شما احمدی نژادیست شدی اما فک نکردی خود احمدی نژاد روزی یه ایسمه دیگه (فرض است)بشه.در ضمن میتونی مانیفسته این ایسم جدید رو بیشتر تشریح کنی.
این چیزهایی که میگم نقد نیست ها!قبلا هم به بشیر گفتم میخوام ذهنم روشن شه.
۲۲ مهر ۸۷ ، ۱۴:۲۲ چرب وشیرین
واحمدی نزادهرگزهم دروغ نگفت جزدرمواردی که به صلاحست مثل امار تورم ووضعیت اقتصادی مردم وخدمات دولتهای قبلی و انرژی هسته ای ونفت وسفره ی مردم و وضعیت دانشجویان و...والبته تعصب کور مانع از درک حقیقت که سهلست حتی واقعیت خواهدشد اگرفقط ضررهای ناشی ازلجاجت او با تغییرساعت وسرانجام بازگشت به شیوه ی قبلی بررسی شود سر از رقمی به مراتب بیشتراز همه ی دزدیهای مسولین قبلی درمیاورد مسیول خوب علاوه برسلامت اخلاقی باید توان مدیریتی هم داشته باشد ایشان دارند راستی لقمه ی چربی که نیافته اید؟
پاسخ:
شیخ علی سلطان:چرا یافته ایم ما خانوادتاَ از میلیاردرهای نیاورانیم!!!!!
منم احمدی نژادی ام دربست! احمدی نژاد شیوه زندگی منو تغییر داد . باعث شد یه جور دیگه به دنیا نگاه کنم .
خدا قوت!
۱۶ بهمن ۸۸ ، ۲۰:۴۲ اسلام راستین
وقایع جهان امروز را به چه صورت می توان توجیه کرد؟

2 – چرا امروزه مسجدالاقصی کانون توجه ادیان الهی است؟

3 – تلاش های اخیر برای تخریب مسجدالاقصی به چه دلیلی صورت گرفته است؟

4 – با وجود کشورهای پیشرفته ی اقتصادی درجهان (همانند چین و روسیه)، چرا ایران به عنوان دشمن اصلی کشورهای غربی مطرح می شود؟

5 – چرا کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل که داعیه های مذهبی دارند، بیشترین جنایات را در حق بشر مرتکب می گردند، اما کشور کمونیستی مانند چین، کمتر از کشورهای مزبور دست به سرکوب می زند؟

6 – چرا امروزه غرب، مسلمانان را بزرگترین تهدید می شمارد؟

7 – هدف غرب و بخصوص آمریکا، از حضور در خاورمیانه چیست؟

8 – چرا با وجود کشورهای نفت خیزی چون عراق و عربستان، اسرائیل در فلسطین اشغالی لانه گزیده است؟

9 – چرا عراق اشغال شده است؟

10 – چرا بهاییان مقبره ی بهاء الله در اسرائیل را مقدس ترین مکان می دانند؟

11 – چرا مبارزه با اسرائیل وظیفه ی تمامی مسلمین جهان است؟

12 – آرماگدون چیست و چرا امروزه مورد توجه قرار گرفته است؟

13 – چرا جرج بوش مأموریت خود را در جنگ علیه تروریسم ؟! مأموریتی الهی می داند؟

14 – چرا آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می کند؟

15 – آیا آمریکا بازیچه ی اسرائیل است یا اسرائیل بازیچه ی آمریکا؟

16 – علت دشمنی غرب و اسرائیل با ایران و حزب الله چیست؟

17 – چرا اخیراً ساعت آخرالزمان 2 دقیقه به جلو کشیده شده و فقط 5 دقیقه به پایان مانده است؟


در سایت www.genuineislam.blogfa.com سعی شده است تا با استفاده از نمادشناسی به این پرسش ها پاسخ داده شود.
از آنجا که سایت مزبور عملا یک وبلاگ است ابتدا باید مطالب انتهای صفحه وبلاگ خوانده شوند.
از گردانندگان سایت حاضر تقاضا می شود تا در مورد مطالب سایت www.genuineislam.blogfa.com اطلاع رسانی کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">