آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

به عشق همسرم....

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

 


I praise Allah for sending me you my love 
خداوند را می ستایم که تو را برایم فرستاد، عزیزم

You found me home and sail with me 
تو مرا یافتی و با من رهسپار شدی

And I`m here with you
و من اینجایم با تو

Now let me let you know
حال بگذار بدانی
 
You`ve opened my heart
 تو قلبم را باز کرده ای

 I was always thinkin that love was wrong
همیشه فکر میکردم که عاشق بودن خطاست

But everything was changed when you came along 
اما همه چیز تغییر یافت زمانی که تو آمدی
 
And there's a couple of words I wanna say
و کلماتی هستند که می خواهم بگویم
 
For the rest of my life
برای باقی عمرم 
 
I`ll be with you
می خواهم با تو باشم
 
I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار 
 
Until the end of my time
تا انتهای زندگیم 
 
I`ll be loving you, loving you 
 عاشق تو خواهم بود... عاشق تو
 
For the rest of my life
برای باقی عمرم

Through days and nights
 در تمام روزها و شب ها

I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارم

Now and forever I
حال و همیشه من

I`ll be there for you 
در اینجا برای تو خواهم بود

I know it deep in my heart 
از صمیم قلب این را می دانم

I feel so blessed when I think of U
احساس خوشبختی می کنم زمانی که به تو فکر می کنم

And I ask Allah to bless all we do 
 و درخواست میکنم از الله که متبرک کند همه اعمال ما را

You`re my wife & my friend & my strength 
 تو همسرم، دوستم، و قوتم هستی

And I pray we`re together in Jannah 
دعا می کنم در بهشت با هم باشیم

All i know I find myself I feel so strong 
همه چیز را دریافتم، اکنون خود را پیدا کردم، احساس قدرت میکنم

Yes everything was changed when you came along 
بله همه چیز تغییر کرد زمانی که تو پیش آمدی

And there's a couple of words I wanna say 
و کلماتی هستند که میخواهم بگویم

For the rest of my life
برای باقی عمرم

 I`ll be with you
می خواهم با تو باشم

I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار

Until the end of my time
تا انتهای زندگیم

I`ll be loving you, loving you 
عاشق تو خواهم بود... عاشق تو

For the rest of my life
برای باقی عمرم

Through days and nights
 در تمام روزها و شب ها

I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارم

Now and forever I
حال و همیشه من

I`ll be there for you 
در اینجا برای تو خواهم بود

I know it deep in my heart 
این را از صمیم قلب می دانم

& Neither to fear you`re In front of me
 هیچ ترسی نیست، تو در برابر منی و 

I strongly feel love 
عشق پرقدرتی را در درونم احساس میکنم

And I have no doubt 
و هیچ تردیدی ندارم

I sing in loud that I will love U eternally 
 با صدای بلند می خوانم که، عاشق تو هستم تا ابد

For the rest of my life
برای باقی عمرم

 I`ll be with you
می خواهم با تو باشم

I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار

Until the end of my time
تا انتهای زندگیم

I`ll be loving you, loving you 
 عاشق تو خواهم بود... عاشق تو

For the rest of my life
برای باقی عمرم

Through days and nights
 در تمام روزها و شب ها

I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارم

Now and forever I
حال و همیشه من

I`ll be there for you 
در اینجا برای تو خواهم بود

I know it deep in my heart
این را از عمق وجودم میدانم
بشنوید: for the rest of my life
خواننده: ماهر زین
 

 

 

۹۲/۰۱/۱۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۴)

خداوند عشق های زمینی، آسمانی، مجازی و حقیقی ما را مستدام و شعله ور تر بگرداند. الهی آمین

پاسخ:
الهی آمین :)
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۱ مریم درستی نادعلی
الهی آمین :)
سلام
مطلب زیبائی بود.
رند اول به خدا بگو مجازی رو خیلی مستداو و شعله ور نکنه، حالا زمینی و آسمونیو حقیقی رو میشه واسه خانممون توجیح کنیم ولی این مجازیه خیلی توجیح پذیر نیست در ضمن کار دست آقا علی رضا نده:))
استاد ما اینطور میگفت: عشق حقیقی خداست و عشق مجازی اهل بیت اند. مابقی اگر هوس نباشد، محبت عمیق است...
پاسخ:
جانم به استاد شما ایول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">