آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۸۸ ثبت شده است


بالاخره پرونده زندگی پرماجرای علی کردان نیز بسته شد و وی با همه اعمال خوب و نیکش به محضر پروردگارش شتافت تا پاسخگوی آنان باشد اما زندگی این مرد تنها عرصه آزمایش خود وی نبود کردان باعث شد تا بسیاری از افرادی که در سیاست این مرز و بوم دستی دارند مورد آزمایش قرار گیرند از نمایندگان مجلس گرفته تا نویسندگان سیاسی تا وبلاگ نویس ها تا مردم عامی تا...

سول اینجاست آیا ما در این آزمایش که زندگی آن مرد برایمان رقم زد موفق بودیم؟! نگارنده در ان ایام مطلبی نوشت که اگر کردان واقعاً در آن جریان مجرم بود چرا نمایندگان بسیار قانون مدار مجلس(مانند آقای توکلی،آقای مطهری و..!) وی را به دست عدالت نمی سپارند و پرونده وی را به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع نمی دهند؟! این کار در مورد کردان به سادگی قابل انجام بود چرا که در آن روزهای تلخ ساده ترین کار تهاجم به علی کردان بود هر کس هر تهمتی که می خواست به سادگی می توانست به وی بزند و کسانی که اگر احیانا دفاعی کوچک از وی می کردند مورد بی رحمانه ترین آماج حملات تمامی جناح های فکری سیاسی کشور قرار می گرفتند؛پس چرا پرونده کردان به دادگاه فرستاده نشد؟!

آیا نمی توان این موضوع را مورد تامل قرار داد که کردان در جریان قرارداد کرسنت در مقابل بسیاری از افراد ذی نفوذ عرصه سیاسی ایستاد و به دفاع از حقوق ملت مظلوم ایران پرداخت؟!

اگر غیر از این است چرا آقای توکلی که اینقدر با سرعتی خارق العاده می توانند صحت و سقم مدارک تحصیلی افراد را بررسی کنند مدارک تحصیلی کسانی که از دانشگاه هاوایی دکترا گرفتند (که همگی آنها را می شناسیم!) و در زمان نمایندگی ایشان هم وزیر بودند مورد بررسی قرار ندادند؟!!

کردان برای ما وبلاگ نویس های طرفدار ارزشهای انقلاب اسلامی هم آزمونی بزرگ بود بد نیست سری به پستهایی که در آن زمان در مورد آن پرونده نوشتیم نگاهی بیندازیم آنگاه با سنجه انصاف و فارغ از آن فضای غبارآلود به ان جریانات بنگریم و از خود بپرسیم آیا در مورد علی کردان راه انصاف را در پیش گرفتیم یا ما هم جوزده شدیم و....

به راستی "جرم علی کردان چه بود که می‌بایست آماج سخت ترین تهمت ها و افترا قرار گیرد؟ و چرا پرده ها دریدند و هتاکی ها کردند؟"

...........................................

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله نظری از علمای برجسته مازندران هنگام تدفین کردان اعلام کرد آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری به محضر رهبر انقلاب رسیدند که در این دیدار درخصوص مرحوم کردان نیز صحبتی به میان آمده بود.

وی ادامه داد: رهبری درباره مرحوم کردان فرمودند "آقای کردان خدمتگزاری خوب برای انقلاب بود و ایشان مظلوم واقع شد، سلام و تسلیت مرا در این زمینه به مردم مازندران برسانید...."

..........................................

متن دفاعیات کردان در روز استیضاح در ادامه مطلب

علی رضا
۰۵ آذر ۸۸ ، ۲۳:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۹ نظر