آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

godfather!

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ

GODFATHER واقعا فیلمی دوست داشتنی هست، اصلا می بینمش احساس ارتباط شدیدی می کنم فکر می کنم داره داستان جامعه ما رو

godfather

 

روایت می کنه‌(البته فکر اشتباهیه!) که چند تا خانواده با زد و بند و ..... تو همه عرصه ها نفوذ دارن هیچ کی هم جلودارشون نیست! 

توصیه می کنم حتما این فیلم رو ببینید خیلی خوب است، اگر هم وسط فیلم یاد برخی خانواده های ایرانی افتادین این افکار مسموم رو از خودتون دور کنید که وسوسه شیطان است!

 

۹۲/۱۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۱)

و همینطور GODFATHER2 واقعا فیلمی دوست داشتنی هست، اصلا می بینمش احساس ارتباط شدیدی می کنم فکر می کنم داره داستان جامعه ما رو روایت می کنه‌(البته فکر اشتباهیه!) که یک آدمی که به شدت مخالف پدرخوانده س خودش یک روز میشه پدرخوانده ای که همه رو قلع و قمع میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">