آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


"نکات پرس" شاید تنها جایی باشه که بدون چشم داشت مالی براش کار کردم، گر چه تا الان هم چیزی ازش بهم نرسیده (حتی یک ریال!)نکات پرس

فکر میکنم یه روزنه تنفس کوچیک باشه برای کسایی که تقسیم بندی های سیاسی موجود رو قبول ندارن و به احمدی نژآد به عنوان یک شروع احترام میذارن، نه جادو شده و ضد ولایت فقیه می دونن نه اهورایی و نقطه پایان. احمدی نژاد رو به عنوان نقطه آغازی برای تحول و حرکت به سوی جامعه مهدوی قبول دارن که به ما در پخته تر شدن کمک کرد.

نکات یه نهال ضعیف و کوچیکه که باید بهش کمک کرد تا قطور شه و نشکنه. محمد رحمانی هم خیلی جسارت به خرج داده که بدون حتی یک ریال درآمدزایی از این سایت و گرفتن کمک از اینور اونور از پس انداز شخصی خودش این سایت رو راه اندازی کرده و واقعا باید ازش تشکر کرد. (شاید یکی از علل همراهی من با نکات، همین روحیه رحمانی باشه که واقعا ازش خوشم اومده)

پ.ن:

1- این پست به عنوان منتی بر سر رحمانی عزیز و نکات پرس تلقی نشه یه وقت، افتخارمه که با نکات کار میکنم.

2- بازم بگم که منتی بر سر نکات نیست، اونقدری کار نمیکنم که بهش بشه گفت کار!

3- از نزدیک شاهدم که این که میگن نکات پرس برای دکتر الهامه، دروغه! نکات پرسی ها الهام رو دوست دارن اما هیچ خط دهی خاصی از دکتر الهام ندیدم که گرفته شده باشه مضاف بر این که ایشون حتی یک ریال به این سایت کمک نکرده (توقعی هم نیست) چه برسه به این که گفته شه نکات پرس متعلق به دکتر الهامه! نکات پرس متعلق به همه ما هستش نه شخص خاصی

علی رضا
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ (قصص-83)

  • آن سراى آخرت را براى کسانى قرار مى‏دهیم که در زمین خواستار برترى و فساد نیستند، و فرجام [خوش‏] از آنِ پرهیزگاران است.
  •  
علی رضا
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر