آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...

وب نوشته های علیرضا ملوندی

آدمی از قعر دوران...
طبقه بندی موضوعی

تجربه ای از نوع اینسپشن!

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ

عرض کنم حضورتون که امروز موفق شدم به صورت عینی تجربه فیلم اینسپشن رو در یابم و کاملا ملموس بفهمم شاهکار حضرت نولان دقیقا چی داره میگه


6 لایه خواب در هم تنیده شده که تجربه خیلی خیلی عجیب و تا حدی ترسناک بود. خوابی که خودم فکر می کنم حداقل 5-6 ساعت طول کشیده اما وقتی که بیدار شدم دیدم یک ربع بیشتر نبوده!
این جوری بود که هی از یه خوابی بیدار می شدم و اولش تصور می کردم واقعا بیدارم و الان در دنیای ماده قرار دارم اما بعد چند لحظه می فهمیدم که اینجور نیست و باز تلاش می کردم که بیدار شم؛ تلاش هایی پیاپی که بی نتیجه بود و اعتراف می کنم آخراش برام ترسناک شده بود و فکر می کردم دیگه محاله از این خواب بتونم بیدار شم!
نکته جالب این بود که دقیقا مثل اینسپشن از چیزهای غیرمعمولی که تو خواب بود می فهمیدم که بیدار نیستم، مثلا کفشم کفشی بود که به شکل عجیبی پاره شده بود از همین عجیب بودن فهمیدم بیدار نیستم، یا زن هایی که چادر سرشون بود در حالی که من دراز کشیده بودم مراسم ختم انعام داشتن و این برام غیرقابل باور بود که در عالم واقع چنین اتفاقی بیفته و ....

اینسپشن
 

سختی ماجرا هم این بود از هر لایه خواب که میومدم بیرون دقیقا در حالتی بیدار میشدم که در عالم واقع خوابیده بودم، با همون میزانسن و حتی همون حالت و این تشخیص خواب و بیداری رو سخت می کرد
علی ای حال بالاخره موفق شدم بیدار شم، فکر نمی کردم من که اینقدر برای یه ربع خوابیدن بیشتر تقلا می کنم یه روز از این که تونستم بیدار شم خوشحال شم!
خدا رو شکر

پ.ن: اگر اینسپشن رو ندیدین تقریبا 73 درصد عمرتون به فناست اگر هیچ کدوم کارهای نولان رو ندیدین کلا عمرتون به فناست!

۹۵/۰۷/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی رضا

نظرات  (۳)

سلام 
سلام

آقا اینستاگرام و پلاس دایرکتت رو چرا جواب نمیدی :)
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۷ قاسم صفایی نژاد
بیار ببینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">